FANDOM

Herman Göring var den ubestridte Fuehrer (til tider stavet Fyrer) af det hæderkronede tyske Luftwaffe, hvilket forklarer diverse problemer med at komme i luften. Det havde Gøring dog råd for, da han var verdensmester i varm luft. Han var også kendt for at være noget opblæst, hvilket Hitler mente at kunne kurere med en gang akupunktur. Her brød Anders Fogh dog ind og sagde, at varm luft jo kunne have nogle aldeles anvendelige formål - fx til heliumballoner. Men indtil videre er han ikke noget længere end til hverken luften eller opblæstheden.

Hermann Goering 061 original

Det vides også, at de første problemer med hungersnød i verden skyldtes Gøring i voksealderen. Og altså ikke det dér krigsland som ikke er Tyskland. I hvilken retning han voksede, bør nok forblive ubesvaret. Han var også kendt for sin yderst feinschmekerske og delikate cuisine, som blandt andet inkluderede røget fjeldlaks, kaviar, trøfler, kolibritunger og en fin ældre herre. Med hensyn til forrige linje og menneskets anatomi, lad venligst være med at tænke det samme som din mor. Husk, det er for din egen skyld.