FANDOM

Herluf

På Herlufsholm er man for intelligente til at fatte pointen i gemmeleg. Når man kommer ud i det virkelige samfund, vil man gemme sig i magtens korridorer, men altid kunne finde hinanden

Herlufsholm er en kostskole i Næstved, der udelukkende består af menneskearten "skorper"(de rige fra overklassen). Skolen ligger lidt for tæt på Susåen, som lidt for tit løber over sine bredder. Det fik derfor i sin tid skolens rektor til at indføre den stadig obligatoriske fugleskydning, hvor eleverne skyder til mål efter en struds, for at hævne sig på naturen.

Herlufsholm er noget nær det tætteste man kommer Hogwarts i dagens Danmark: folk er tvunget til at bære skoleuniform, folk er tvunget til at sove i sengekamre, folk er tvunget til at lave lektier samt tvunget til at bekæmpe det onde.

Kostskoleelever/dageleverredigér

Kosteleverne er i de sejeste på hele skolen. Hvis du ikke har nok penge til at være kostelever, eje en Audi (eller derover), kan du godt smutte ned på lille Næstved. Dagelever er de såkaldte tabere.

For at fejre Tour de France har kosteleverne udfra devisen: "flid fedt og snyd" sat sig for at opføre en velocidrome, der skal anvendes første gang i 2028.

Hvordan bliver du en ung hertug redigér

Vil du gerne være en ung hertug, så skal du minimum opfylde 8 ud af 10 følgende krav:

Derudover skal man som pige være ejer af mindst et par HUNTER gummistøvler!

Videre livredigér

Når man er færdig på Herlufsholm, er man klar til at blive en (eller flere) af følgende: