FANDOM

Healing er ord, der lidt svært at forklare. Ikke mindst fordi det er et engelsk ord.

Men ordet betyder helbredelse ved hjælp af guddommelige kræfter.

Hvordan foregår healing i praksis?redigér

I praksis er det ret simpelt at heale. Først betaler den syge en stor sum penge til healeren for selve ydelsen, så healeren ikke arbejder forgæves, hvis healingen nu ikke virker og patienten derfor dør. Patienten skal betale uanset om healingen virker eller ej, sådan er det også hos rigtige læger.

Selve healingenredigér

Healeren, som altså er en slags uautoriseret læge, lægger sine hænder på den der ikke er rigtigt rask. Måske er den syge heller ikke rigtigt mentalt rask, når den går til en healer i stedet for en rigtig læge? Nogen gange behøver healeren slet ikke at være fysisk tilstede, men begynder at sende healende tanker straks efter der er registreret betaling på healerens bankkonto. Det hedder fjernhealing, mest fordi healeren er fjernt fra patienten.

Hvis healingen ikke virkerredigér

Såfremt healingen ikke har nogen effekt er det altså ikke healerens skyld. Det er simpelthen bare ikke Guds vilje at den syge person skal slippe af med sin sygdom og blive kureret for sin plage. Den slags dårlig karma kan healere ikke heale. Hvorfor det er sådan ved ingen heller rigtigt.