FANDOM

Harold Camping er opfinder af alting, som selv går til grunde. Samtidig har han et ok sjovt efternavn, og så må man jo nødvendigvis sende lidt respekt til manden.

Harold-camping

Harold mener, at der er én dag tilbage. Vend tilbage i morgen, og se hvor længe der er til den næste undergang.

Han har lavet en radiostation med navnet Family Radio, som først og fremmest skal advare om det ugudelige ved homoseksualitet.

"Jeg har prøvet den slags, og det gør fande'me nas! "

~ Harold Camping om Homoseksualitet

De første opfindelserredigér

I starten opfandt Harold kun småting som selvdestruerede brevforsendelser, snemænd, de blomster man giver sin kone og illusionen om at Michael Carøe har en fremtidig karriere. Alle ting som automatisk forsvandt eller eksploderede ukontrollabelt. De særlige var, at selv om at Michael Carøes manglende talent ikke er nævnt med ét eneste ord i Bibelen [1], så opfandt Harold selvsamme karrieres undergang ved at tolke bibelen ud fra en numerologisk videnskabelig totalt tilfældig tese, og alligevel ramte han plet!

Senere, i begyndelsen, opfandt Harold "Der Untergang", og fik med en snedig manøvre lokket Adolf Hitler med derned. At Harold var på camping i Mexico sammen med sin mor og far er i denne forbindelse ubetydeligt, men alene tilstedeværelsen i verden af Harold, samtidig med Hitlers undergang, var et simpelt forvarsel om de umådelige kræfter, som unge Harold besad.

De betydende opfindelserredigér

Da Harold begyndte at opfinde gode, selvdestruerende ting, var han nået til campingsegmentet. Skuffelsen over, at hans forældre tog ham med til en campingplads, mens han med stor sikkerhed kunne have deltaget i Adolf Hitlers endeligt, var uendelig. Fra den dag, besluttede Harold sig for, at campingsektoren skulle gå til grunde. Derfor opfandt/forudsagde han disse begivenheder:

  • Alle som sover i Camp-let ved Gardasøen skal ankomme for sent, og fjedrene i deres Camp-let skal gå i stykker. De vil herefter tilbringe ferien under en knapt udfoldet lærredsdug i silende regnvejr.
  • Alle som vælger at campere i et telt på en campingplads på Bornholm, vil opleve at deres telt bliver slået op i en terræn-sænkning, og der vil falde mere end 55 mm regn på en enkelt nat.
  • Alle som vælger at sove i en campingvogn, vil opleve at måleren i klosettet går i stykker, og efter 4 dage, når morfar har været ude til morgentoilette, så sprænges kloset-tanken, og maler hele det interne i vognen i en dyb, brun, halvfjerdser agtig farve.
  • Alle dem, der vælger en autocamper[2], vil holde i kø hele vejen gennem Tysklandmotorvejen, og end ikke være i nærheden af at nå deres destination, inden ferien for længst er slut.

De seneste opfindelserredigér

Som det seneste, har Harold forudset Universets undergang[3]. Med stor nøjagtighed, har han fastsat datoen til at være "i morgen". Der er endnu ikke én eneste dag, hvor denne forudsigelse ikke har passet. Selv Jehovas Vidner er lamslåede over hans grundige forskning, og hans sikre fremlæggelse af tal.