FANDOM

Homer
Harboøre er et primitivt samfund, opbygget af indavl. Det ligger 56 grader nord og otte grader øst.[1]

Livsform redigér

I starten var det område reserveret til mentalt skadede menneskeagtige livsformer, hvilket det stadig er, men de indfødte kan ikke længere huske at det altid har været sådan.
Samfundet har endnu ikke udvist nogen form for intelligens eller udvikling, dog er indbyggerne begyndt at træne deres hjerner ved at slå sig selv med pinde. Samfundet har dog en form for høvding. For at vælge denne leder, lagde de sig alle med hovederne i en flod, og den der sidst mistede bevidstheden skulle lede folket. Livsformen har udviklet sig på en sådan måde, at den udviser aldeles aggresiv adfærd, når de kommer i kontakt med andre livsformer, der har en højere inteligens end dem selv, deriblandt andre encellede organismer samt katte, hunde og marsvin.[2]

Adfærd om sommeren redigér

Haboøreboerne har underlige og særdeles frastødende seksuelle tendenser til at dyrke vild og bizar sex med mindre pattedyr, især hunde er blandt deres foretrukne sexpartnere. Dog er der ingen andre livsformer, der finder interesse i deres tilstedeværelse.
Om sommeren samles alle de unge individer rundt om en lille vandpyt, kaldet "søen", hvor de indtager alkoholiske væsker i form af bacardi breezer og mokai, også kaldet nissedrik, hvorefter de alle har et 43 minutters langt orgie, efterfulgt af deres egen form for eksorcisme, udført til lyde af mystisk poppemusik, også kendt som techno.

Se ogsåredigér

Tyske fodnoterredigér

  1. Harboøre ist ein kleiner Ort in der dänischen Kommune Lemvig in der Region Midtjylland. Er liegt an der Nordseeküste unterhalb der Landzunge Harboøre Tange und Westlich des Nissum Bredning, einem Teil des Limfjords. Der Ort hat 1.506 Einwohner
  2. Морской свинки очень полезное животное