FANDOM

Hara-kiri

Denne mand havde glemt at betale sin medielicens

Hara-kiri var noget samuraierne lavede i det gamle Japan, når de skammede sig. Det gik dejlig hurtigt, og så slap de for at gå i kirke, for at betale for deres synder.

Ritualet redigér

Det gik ud på at man skulle skære ("kiri" på japansk) hul i sin mave lige ved "hara"-centeret, med en dolk, samtidig med at man fik kappet hovedet af. Dette gjorde det meget besværligt, efter som man ikke kunne gøre begge ting samtidig og man derved ofte døde ved et uheld, og når man så kom i himlen skammede man sig jo bare endnu mere, af at have gjort det forkert.

Dette blev dog løst da Samurai-kongen Misasikanikasuki-sama-san-chan-kun fandt ud af man jo bare kunne få sine venner til at hjælpe sig. Siden da steg dødstallene i Japan meget højt, da flere samuraier døde rigtigt, og der ikke var nok af dem til at lave mad for deres herre, hvilke ledte til sult.
Dette gjorde Hara-kiri upopulær igen.

Hvordan man begår hara-kiri redigér

Hara-kiri2

Denne hest har begået hara-kiri ved den berømte hesteofring i Kirke-Hyllinge. Bagefter huggede Bjørn Nørgaard hovedet af den og var berømt.

Rigtig Hara-kiri skal helt begås på følgende måde :

  • Først skal du gøre noget du skammer dig over, hvorefter du skal tage morgen-kåbe og sandaler på, så du ligner en samurai.
  • Derefter hyrer du en pige med store bryster, helst en anime pige eller Pamela Anderson. Dette vil skabe en masse opmærksomhed, og måske kommer dit hari-kiri i avisen, eller i en manga.
  • Du sætter dig på knæ og giver den hyrede kvinde dit samurai sværd. I tæller nu ned fra 3, og på NU! skal hun hakke hovedet af dig, mens du skærer dine indvolde ud.

HUSK AT GØRE RENT! HARA-KIRI SVINER MEGET!

Se også redigér