FANDOM

__

Cyrus vs roth

De formodede døtre af hhv. Billy Ray Cyrus (tv) og David Lee Roth (th). -Hvem ville du helst byde på en kop te?

Hi, I'm Hannah Montana, and I'm just the coolest girl in the world. I'm starring in this
Hej, jeg er Hannah Montana og jeg er den koldeste pige i verden.
TV-serial, where I'm playing a shy little girl, who at night turns into a real pop-star. It's like a sort of Mr.
Jeg er stjernen i denne tv-cornflake, hvor jeg spiller en genert lille pige, der om natten drejer ind i en rigtig popstjerne.
Big and Dr. Hyde or whatever that movie was called. Just without the scary parts and Michael Cain.
Det er ligesom en slags Hr. Stor og Dr. Gem eller hvad den film nu hed[1]. Bare uden de uhyggelige dele og Jesper Klein.

Hm 3pc snack set

Smid du bare oldemors gamle royale porcelæn ud. Dette Hannah Montana porcelæn er alligevel også meget pænere - Men kan dog KUN købes her på Spademanns Leksikon!

Virkelighedens Hannah Montana redigér

Hannah weber

Den officielle Hannah Montana Weber grill. - Kan kun købes her på Spademanns Leksikon!

Jimi-hendrix

Fender HM Stratocaster...Som man kan se er markedsføringen lige så smagløs som resten af foretagendet. Mon det er "Purple Haze" han er i gang med...I øvrigt fås Strat'en for $1299.

I the real world I'm not that cool. It was actually my dad who forced me into this, since he'd stopped earning money on that terrible song. I'd find it much
I virkeligheden er jeg ikke så kold. Det var faktisk min far[2] som tvang mig ind i dette, da han havde stoppet med at tjene penge på dén forfærdelige sang[3].
cooler to be like David Lee Roths daughter, who just jerk around screwing the whole world.
Jeg havde fundet det meget køligere at være lige som David Lee Roths datter[4], som bare rykker rundt og skruer på hele verden.

Merchandiseredigér

Da man ikke kan score kassen på kun at have en datter der render rundt og skriger og bliver filmet er der naturligvis også en masse merchandise. Da Spademanns Leksikon for tiden har lidt lavvande i kassen, og man rent faktisk får procenter for at sælge skidtet, bringer vi her et udvalg. - Alt salg foregår ved bagdøren efter lukketid. - Udbringning sker kun til området bag pakhus 4 på sydhavnen, samt bodega Hjorten i Århus.

Se ogsåredigér

(Klaver)Noderredigér

  1. Der kan muligvis være tale om "Dr. Jekyll & Mr. Hyde", men alder og herkomst taget i betragtning tænker Hannah nok snarere på pop-rockgruppen Mr. Big, der engang hittede med sangen "To be with you" og så ikke mere - overhovedet!
  2. Billy Ray Cyrus
  3. Achy Breaky Heart
  4. Huba huba!