FANDOM

Gordon2

Her ses Gordon i en narkorus med et koben.

I Half-life 2 følger vi igen den indelukke mand Gordon Freeman som igen løber rundt og smadre kasser med et koben, Gordon begiver sig ud i den danske by Svalbard[1], Svalbard er blevet angrebet af det russiske Militær. Russerne forsøger at stoppe Gordon på grund af en misforståelse over en isvaffel, og en sodavandsdåse. Russerne invaderede Svalbard på under 7 timer selvom at Svalbards indbyggere egentlig ikke gjorde noget for sagen.

Nytilkommende idéer redigér

I forhold til Half-life 1.3 er Gordons far også med. Han løber rundt oppe i et tårn og leger med legetøjspistoler og store proptrækkere sammen med en masse små børn med fastelavns kostumer, de er ikke så kreative og har efterabet hinanden med den klassiske rumvæsen med et øje og kan fås i gul, hvid, grå og sort. Rumvæsnerne er faktisk ikke rigtige rumvæsner, og er bare russere i flotte uniformer.

En dum idé redigér

Gordon får også en masse fantasivenner som løber rundt i en stor kælder og leger gemmeleg for Gordons fars små børn. Gordons venner er hippier og elsker numsesex med andre mænd, hader ederkopper, og plukker blomster, imens Gordon nakker trækasser med sit koben.

  1. Jeg har spillet spillet.