FANDOM

HG, også bedre kendt som Krejlerskolen, er en uddannelse for bondefolk der har mestret deres indfødte træng til at krejle med folk. Dette har skabt så store samfundsproblemer at man i sin tid oprettede denne skole. Derud over er katinerne nødt til at lave kunstige høje priser for at undgå tab da HG'erne simpelthen prutter prisen ned, dette går ud over de andre studerende og lærerne på instutionerne.

Baggrunden for HG's pludselige opståen redigér

Behovet for skolen kom på et godt tidspunkt. Flere og flere unge kunne ikke håndtere "kun" at skulle ryge chillum med hippie-gymnasieeleverne, så de fik mulighed for at gå på HG og prøve noget mere. På samme tid var der flere og flere lærere, der ikke kunne finde arbejde pga. de var fordrukne og generelt ikke særlig kloge men stadig for kloge til at undervise på VUC, hvor et af kravene er at, man skal have haft seksuel omgang med mindst 14 elever, før man blev opdaget og de fleste "generelt ikke særlig kloge-lærere" havde kun formået at have et seksuelt forhold til 1 eller 2 stykker før fyringen. Regeringen så dette som en win-win situation, fordi nu ville deres gode ven og muligvis fremtidige storpolitiker Jønke have et nyt markede at sælge hårde stoffer til og nu kunne Danmarks fremtid ryge Chillum i fred uden at kunne blive lokket i hårde stoffer af "HG"-tosserne.

Kendte som har gået på HG redigér

  • Tony Bonde..
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...

(Det er et kendt og bevist faktum at folk der går eller har gået på HG ikke er egnede til at blive kendte. Det kan de fleste ikke håndtere og melder sig ind i Paradise Hotel hvor de håber på lidt glamour.)