FANDOM

Højre redigér

Højre er en vej, nemlig vejen til Køge, som er den her vej.

Højre er også et parti, som er en vissen rose, som lugter er citronmayonaise. Medlemmer af partiet, er også kendt for altid at gå til højre, og har derfor næsten i alle tilfælde buler i panden. Derfor er medlemmerne ikke så kloge. Men de har da trods alt to højre-sko på. Partiet højre blev afskaffet fordi der var for mange buler i panden, så medlemmerne ikke kunne se ud af deres øjne, og kunne derfor ikke beslutte ting som var gode for Danmark.

Højre er også en by i Afrika, som udelukket består af negere (også kaldt perkere), som har buler i panden.

For at gøre bulen mindre, er der et middel som hedder citronmayonaise. Midlet blev opfundet af Anders Prutrøv Hansen i november 1963.

Ingredienser til citronmayonaise redigér

Fremgangsmåderedigér

  • Først blender man Anders Fogh, og tilsætter de 5 kilo peber. Rør massen ud i en swimmingpool, og sig "jeg rimer på yoghurt".
  • Nu skal du spille 7033 kabale mens du synger "Trolololol".
  • Når du er færdig med kortspillet, skal du træde på Rasmus Seebach, indtil han endelig lukker røven. Når han lukker røven, smid ham i swimmingpoolen.
  • Drik 3 halve pilsnere, mens du gnider de 4 familiepizzaer mellem dine testikler (hvis du er kvinde, må du låne mandens. Eller din søns).
  • Smid de 2 lange rottehaler i swimmingpoolen, lad det simre på max blus i ca. 3 måneder. Tag evt. et spil 7033 kabale imens.

  • Når der er gået 3 måneder, sluk for blusset, og hæld din hjemmelavede citronmayonaise på flasker. Smid det derefter i havet, og start forfra.