FANDOM

Høje-Taastrup Kommune
Htkflag
Hojetaastrup Logo
(Flag) (Våbenskjold)
Motto: Vi hader Albertslund
Nationalmelodi: Temaet fra Bubbibjørnene
Hovedstad Høje Taastrup
Største by Fløng
Officielle sprog Dansk, Vestegnsk.
Regeringsform
Borgmester Emeritus
Neofascisme
Michael Ziegler. Kun Michael Ziegler
TeknokratiDemokrati.
Fingerplanen og Wirtschaftswunder
41. September 1238
Nationalhelt(e) Pia Kjærsgaard
Valuta Danske Kroner og høns
Religion Protestantisk Kristen-Islam
 Befolkning  48.000 (anno 2013)
 Areal  Større end Valby!
 Befolkningstæthed  Mange, få, færre og flere
 Etniske grupper  68% dansk, 32% noget andet.
 Største Eksportvarer  Ikea-møbler, durumruller og cykler.
 Største Importvarer  Nomadefamilier
 Nationaldyr Mortensand
 Nationalsport  Fodbold
 Åbningstider  Mandag-Fredag 8-16, lørdag 10-14
 Internetadresse  konservative.dk

"Jeg er fra ISHØJ!"

~ Helle Thorning-Schmidt om Høje-Taastrup Kommune

"Jeg bor der nærmest..."

~ Oscar Wilde om Paris

"Der er byfest, for fanden! Der kommer masser af potentielle investorer til byen, så min spindoktor mener ikke at jeg kan klare en afstemning om skattetrykket lige nu. "

~ Michael Ziegler om kommunale lønninger

Høje-Taastrup Kommune, Høje T eller slet og ret Kommunen, er Storkøbenhavns suverænt vigtigste kommune, bortset fra alle de andre. Kommunen består p.t. af metropolen Fløng og dens tre lokale filialer Høje Taastrup, Taastrup og Hedehusene. Af politiske årsager er Høje Taastrup dog hovedstaden i kommunen.

Bystyretredigér

Ved samtlige kommunalvalg siden 1751, har De Konservative fået mindst 78% af stemmerne, og der er tradition for at spidskandidaten får mindst 50.000 personlige stemmer ud af kommunens ca. 48.000[1] registrerede indbyggere.

Det Radikale Venstre får typisk ingen stemmer, og ingen er ked af den ordning.

Byrådet har pr. idag 13 pladser, dette iberegnet borgmesterposten. Som i alle øvrige flertalsdiktaturer demokratiske forsamlinger, tæller alle stemmer lige meget. I Høje-Taastrup Kommune fordeler mandaterne sig således:

Som en, for danske tilstande unik situation, regnes følgende partier som utroværdige løsgængere:

Indsaettelse

Byrådets Julefrokost

Det Radikale Venstre får typisk ikke lov at stille op.

Michael Zieglerredigér

Zieglerbarn

Michael Ziegler med sin mor

Ved Kommunalkuppet 1981 lykkedes det Michael Ziegler at tage magten fra den daværende borgmester, Poul Schlüter, hvorefter han har regeret kommunen med jernhånd, med hjælp fra Hjemmeværnsregiment Sengeløse.

Michael Ziegler har indført den (h)vidt respekterede politiske strategi kendt som Operation Strøget-og-Jomfru-Ane-Gade-skal-ligge-i-fast-tilknytning-til-City 2-og-i-særdeleshed-mit-kontor-men-i-en-langt-sejere-version-end-den-jyderne-og-københavnerne-har, der i grove træk går ud på, at Høje-Taastrup Kommune skal have sine egne versioner af hhv. Jomfru Ane Gade og Strøget, for at tiltrække arbejdspladser, vækst og nomadefamilier[3].

Kulturelle Tilbudredigér

En meget stor del af kommunekassen går til byrådets prestigeprojekter som f.eks. svømmehaller, sportspladser, biblioteker og restauranter (der hovedsageligt serverer dansk smørrebrød med snaps), samt det fælleskommunale projekt Hedeland, der er et kæmpe rekreativt område der deles[4] med Greve Kommune. Det anslås, at kun et fåtal af indbyggerne faktisk bruger disse tilbud, hvorfor byrådet har indført påtvungen lektiehjælp overalt, således at kommunens analfabeter kan falde til under 40%, og dermed være i stand til at læse alle reklamerne for de kommunale tilbud.

HTK-Spejderneredigér

Er Høje-Taastrup Kommunes egen spejderbevægelse, som alle børn ventes at deltage i. Der er ingen tvang men basale rettigheder fjernes automatisk fra familier uden tæt kontakt til HTK-Spejderne. Man begynder typisk i 9 års-alderen, hvorefter man hele livet kan bevare det tætte fællesskab gennem sunde fritidsinteresser.

Homewehr

Hjemmeværnsregiment Sengeløse

Et typisk medlemsskab:

  • 9 år gammel: HTK-Pebling
  • 12 år gammel: HTK-Junior
  • 16 år gammel: HTK-Spejder[5]
  • 18 år gammel: Soldat i Hjemmeværnsregiment Sengeløse
  • 70 år gammel: Man fratræder i ære

Studiegrupperredigér

Denne del er endnu ikke obligatorisk - og udeblivelse straffes ikke - men det forventes, at flest muligt dukker op med jævne mellemrum for at høre Guds ord.

Det foregår meget lig Vidnernes måde at gøre tingene på: man dukker op et par gange ugentligt, hører nogle sandheder, får det bedre med sig selv og myndighederne og går til sidst hjem, og holder hænderne over dynen.

Kommunale Noterredigér

  1. pr. 2013
  2. Man giver altid De Konservative 2 ekstra for at undgå valgfusk
  3. Enhver véd at de er en god investering
  4. Tro på det...
  5. Sidste trin for pigerne - herefter skal de helst være husmødre.