FANDOM

Tilføj meget gerne noget mere begavet til alle frisurene

For henderedigér

Kvinde, kend dit hår!

Nordkoreahår1

Nummer 1: "Jeg-lever-et-lykkeligt-liv-looket"redigér

Ideel til dig som lever en neutral tilstedeværelse bag kødgryderne. Er din husbond til kort hår, er denne frisure oplagt eftersom den, ja, er kort.

Nummer 2: "Reverse sidecut"redigér

Er din husbond mere til en lille sideskilling i dit korte hår, er denne frisure et oplagt valg. Den har ydermere en glimrende funktion for din ægtefælde, i og med at han bare kan bede dig dreje hovedet lidt til den ene eller anden side, alt efter hvor meget af dit fjæs han gider glo på.

Nummer 3: "Du-får-sex-i-aften-looket"redigér

Er det ved at være den tid på måneden, så er dette look ideelt for din ægtefælde. Kan han lide din behåring som kort og glat så forkæl ham med dette look. Bemærk: har du et tudegrimt ansigt, kan dette look ikke anbefales.

Nummer 4: "Den halvtliggende nakkehue"redigér

Looket som bokstavlig talt er skrædersyet til dig i de nordlige provinser. Manken med indbygget varmluft kan holde din hovedbund varm, mens du går og hjælper din ægtefælde i marken.

Nummer 5: "Klap-i-gardinet"redigér

Er din husbond en mand der besidder evnen til at have uforudsigelige humørsvingninger? Så er dette look oplagt for dig, da du meget hurtigt kan tildække dit ansigt med dit hår, såfremt han bliver rasende. Hold dit hår bag ørene når han gerne vil glo på dig.

Nummer 6: "Den homogene bundesliga"redigér

For dig med lidt mere hår på hovedet, er dette look et godt valg. Har din husbond set forbudt fjernsyn fra de forbudte lande engang i 80'erne, kan du forkælde ham med dette look. Det er forholdsvis let at opretholde frisuren, du skal bare smide lidt sovs eller tomatpure i håret engang imellem.

Nummer 7: "Miss Hyacinth"redigér

Til de finere selskaber, kan din husbond påkræve at du tager denne frisure på. Looket er velset i de finere kredse, og mindsker chancen for social udryddelse for dig husbond og din familie.

Nummer 8: "Den blide coiffure"redigér

Er din mand til både langt og kort hår, kan han vælge at du skal sætte dit lange hår op i en knold. På den måde slipper du for at skulle frem med motorsaven for at fjerne dit lange hår såfremt din mand kunne tænke sig lidt mindre hår på dit hoved.

Nummer 9: redigér

Nummer 10: redigér

Nummer 11: redigér

Nummer 12: redigér

Nummer 13: redigér

Nummer 14: redigér

Nummer 15: redigér

Nummer 16: redigér

Nummer 17: redigér

Nummer 18: redigér

For hamredigér

Nordkoreahår2

Nummer 1: redigér

Nummer 2: "Den halvlange Elvis"redigér

Nummer 3: redigér

Nummer 4: "Den nordkoreanske hanekam"redigér

Nummer 5: "Flat-lineren"redigér

Nummer 6: redigér

Nummer 7: redigér

Nummer 8: redigér

Nummer 9: redigér

Nummer 10: redigér