FANDOM

Et gymnasium er en institution, hvor man har en god undskyldning for at nasse på samfundet, hvilket også afspejler sig navnet. Gym betyder på latin, at have det godt med sig selv, hvilket også er derfor at man bl.a. bruger dette ord i forbindelse med sportsforeninger. Nasium er den latinske betegnelse for at nasse på noget.

Hvorfor gå på gymnasiet redigér

Fordele redigér

På de såkaldte gymnasier får man en rigtig god timeløn i forhold til aktivitetsniveauet, Ja, faktisk kan man være psykisk inaktiv under hele dagsforløbet på institutionen. Man kan også vælge at bruge sin tid lidt mere kreativt eller fornuftigt, hvis man f.eks. medbringer en bærbar computer. Her kan man udnytte tiden til at spille spil såsom World of Warcraft, Counter-Strike eller opnå viden ved hjælp af Spademanns Leksikon.

Bagdele redigér

Dog skal man være opmærksom på at der er visse krav for at bibeholde sin plads på en af samfundets gymnasier, heraf kan nævnes at et par afleveringer om måneden som skal passes og et minimumsfremmødepå 90% af årets timer.

For at være i stand til at overholde disse 2 punkter, er der nogle krav:

Ideologier redigér

Gymnasierne i Danmark kan med rette betragtes som en samling nazistiske træningslejre da de opfordrer til Jihad mod de kristne. Nogle ser dette som et alvorligt symptom på fantomsmerter da det alså ikke kan lade sig gøre at maltraktere paven med en sløv ske, som visse elementer i det dansk-facistiske samfund ønsker det.

alle disse fakta kan i øvrigt findes i den anderledes bog Mein Kage af Adolf Hitler