FANDOM

Gulfeber3

Kuren mod gul feber koster 874 kr, for en vaccine der holder ét døgn. Dette er efter tilskuddet fra Staten

"Dét svineri døjer jeg ikke med."

~ Audrey fforbes-Hamilton om Gul Feber

"Jeg gør... "

~ Oscar Wilde om ovenstående

"Jeg har fundet en kur!!!"

~ Dr. Frankenstein om Gul Feber

Gul Feber (latin: Febris Crocusiasis) er en sygdom, der er kendt[1] for at smitte horder[2] af mænd og kvinder overalt i verden, undtagen i Asien, hvor alle folk af den asiatiske haplogruppe[3] (HG-A1234) fødes immune overfor netop denne virus. På mystisk vis, fødes samtlige asiater af denne haplogruppe immune, hvorfor de, som er født i fx Chinatown i New York også er det.

Spredningredigér

Gulfeber4

Spredningens kerneområder, i vilkårlig rækkefølge

Hjernen
Det første der rammes er hjernen, meget specifikt påvirkes synet. Hjernen modtager signaler fra øjnene[4]. Dette sker i samme sekund øjnene/øjet opfanger en kilde til den Gule Virus.[5]
Strubehovedet
Efter at hjernen har modtaget virussen, påvirkes strubehovedet, der dehydreres, så selve halsen tørrer ud, samtidig med at man glemmer at trække vejret.[6]Særligt hårdt ramte oplever decideret hyperventilation.
Blod, Hjerte og Lever
Disse tre dele rammes nøjagtig samtidig - præcis 14 minutter efter at strubehovedet er blevet påvirket. Dette skyldes, at hjernen stadig er lammet og påvirkes gradvist yderligere i takt med at billeder brændes fast på nethinden, og hukommelsen begynder at forstærke billedet af kilden til sygdommen. Hjertet slår hurtigere, leveren påvirkes med tryk fra kroppen og blodet pumper voldsommere og opvarmes med pulsen.
Kønsdelene
Til sidst rammes kønsdelene. For mænds vedkommende foretages ufrivillige erektioner[7], og for kvinders vedkommende sker en opvarmning af livmoderhalsen, der fremmer den naturlige smørelse af vagina.[8] I sjældne tilfælde, rammes kvindelige patienter også af graviditet.
Fuldt smittet
Nås det sidste stadie (umuligt at undgå), vil den samlede kropslige organisme med jævne mellemrum udsætte den smittede for en tilstand, hvor pulsen stiger, blodet opvarmes, kønsdelene påvirkes, og krybdyrhjernen totalt tager over. Akkurat som hvis man bliver fuld og liderlig.[9]

Årsagerredigér

Gulfeber1

Én af kilderne til at mænd smittes

Gulfeber2

Én af kilderne til at kvinder smittes

Årsagerne er mange, sådan rundt regnet 2.000.030.042, men vil for mænds vedkommende specifikt kunne knyttes til kvindelige asiater (alternativt drenge i dametøj, men dét tema vil blive behandlet indgående[10] i artiklen Psykiatri[11]). Videnskaben har i en årrække forsket indgående i denne modbydelige sygdom, der hvert år lokker millioner af mænd til at tage på sexferier, og mindst ligeså mange kvinder til diverse ninjakonferencer i Messecenter Herning, men foreløbig uden at have haft held til at finde årsagen.

Asiatiske Kvinder
Denne gruppe af årsager til Gul Feber spreder deres ondsindede virus[12] blot ved at dukke op på film, tv, internet og bordeller med en helt ren hud, store manga-øjne, der sidder kækt på skrå[13], nyvaskede skolepige-uniformer, tækkelige frisurer og en særegen lyst til at tilfredsstille fede, hvide mænds perverse behov.
Asiatiske Mænd
Denne gruppe af årsager til Gul Feber spreder deres ondsindede virus gennem en årelang, halv-fascistisk men helt igennem militaristisk træning af krop og sind, indtil de bliver fuldendte ninja-samurai-elite-krigere med biceps'er som asiatiske mænd, der har trænet hele livet. Da de i tilgift fødes uden hårvækstkroppen pga. massiv fejlernæring[14], fremtvinger de kvindernes latente behov for lesbiske affærer.[15]

Behandlingredigér

Der findes p.t.[16] kun en hammer-dyr vaccine, der kun virker ét døgn ad gangen, så selvopfundne behandlingsmetoder er hyppigt prøvet, men hidtil uden held. Man har testet cølibat, religion, alkohol, stoffer, pædofili[17], to-tre verdenskrige, nye møbler og overforbrug af penge. Alt sammen uden andet end ulykke og menneskelig tragedie til følge.

En række nødløsninger lader dog til at virke. Lidt[18]:

Se ogsåredigér

Feberhede fodnoterredigér

  1. Faktisk er det junglemyggen Aedes aegypti, der bærer virussen
  2. Et gammelt udtryk for mongoler
  3. Genetisk kendetegn, tilknyttet DNA-strengen - ikke navlestrengen.
  4. Oftest det højre, da det venstre får simultane tics
  5. En såkaldt visuel infektion
  6. Dog kun i 1-2 sekunder ad gangen.
  7. Til tider sædafgang på torvet i Aabenraa
  8. Det betyder, at den ramte bliver liderlig
  9. Modsat at blive fuld og impotent
  10. Mere indgående end i artiklen om dig!
  11. Kan du ikke vente? Nå, men så prøv Transseksualitet
  12. Ja, én samlet virus - ellers havde jeg skrevet vira.
  13. Med samme form som mandler
  14. Se: Ris
  15. Nej, du må ikke være med i en menage a trois!
  16. Betyder pro tempore
  17. Nogle har fejlagtigt gjort dette med asiater
  18. Nogle gange er kuren værre end sygdommen