FANDOM

Gubernichte Hankvald Knudsen er en dansk husmor, og vigtigst af alt, Omboo Hankvalds mor.

Barndom redigér

Donna and Toby

Gubernichte med sin daværende udkårne, Louis Dupont. Det var sådan en glad aften...

Gubernichte blev født d. 19. december 1918 i Gladsaxe. Hun blev født i fattigdom og var datter af Heinrich-Fabian Rosenbaum Knudsen, en jødisk bakkesanger fra Tyskland og Annetta Dancers, som var gadesangerinde. Hun havde en søster, den senere så kendte maler og guvernør på Guldkysten, Frida Kahlo. Rygtet siger, at hun blev født på fortovet under en gadelygte på Kongens Nytov med to vagabonter som jordmødre, men det er nok fødselsattesten, der fortæller sandheden, nemlig at hun blev født på et sygehus i samme by.

I 7-8 års alderen var hun ved at miste synet som følge af hornhindeskader udløst af en seneskedehindebetændelse-infektion. Hun flyttede hjemmefra i en alder af 9, da hun havde haft et skænderi med sin far, som bundede i, at faren havde haft en affære med Pjerrot på et hotel i Brønshøj

I februar 1935, i en alder af blot 17 år, fik hun sit første barn, en søn ved navn Lillebror, med sin daværende store kærlighed, Louis Dupont.

Barnet døde af forvoksninger bare en uges tid efter.

Livet med Valentin Görbitzredigér

Moder omboo

I dag er Gubernichte ældre, men stadig erotisk!

I giftede hun sig med verdensmanden Valentin G Hankvald, og tog hans efternavn da det var meget velset den gang, og seks måneder efterfødte hun en pige ved navn Elisabeth. Men hun forsvandt pludselig en dag...

Så fødte hun Omboo, ved en helt uproblematisk fødsel, i mellemtiden var der dog kommet flere børn til at hendes datter Elisabeth blev ved med at sende dem hendes børn da hun ikke selv kunne magte dem. (Noget være rod!)

Den dag i dag lever hun i ægteskabets tavshed med hendes mand Valentin, og får selvfølgelig jævnligt besøg af sønnen Omboo.