FANDOM

Greenpeace er en neo-facistisk organisation, som hovedsagligt er koncentreret omkring Adriaterhavet med hovedkvarter i Albaniens hovedstad Tirana. De er også en militant oprørsgruppe, som kæmper for, at få en klon af Mussolini indsat som præsident af Malta.

De første år redigér

Organisationen blev dannet i 1403, som et opvarmningsband for Bamses Venner, men efter en episode, som involverede Naser Khader, Bamses bil og en helvedes masse videoer på Redtube, sluttede samarbejdet i 1978. Dette tvang Greenpeace til, at finde på en ny måde, at genere verden. De valgte, at blive en neo-facistisk og militant organisation.

Her på det seneste redigér

Her på det seneste har de sat sig på størstedelen af menneskesmugling i Europa. Især forsyner de det sydøstlige Europa med en overflod af billige arbejdere. Mange tror, at den billige arbejdskraft kommer fra fra Polen og Lithauen, men de fungerer faktisk bare som mellemmænd. PET, Interpool og Gasolin har længe jagtet Greenpeace, men har aldrig været i stand til, at samle beviser nok til at kunne holde i en retsal.