FANDOM

Ud over at være min frække lærerinde, så er manden Gabriel en underskøn gudinde. På dagen inden vintersolhverv, opblomstrede Gabriel som den grimmeste solsikke. Han kunne gribe alt, der kunne gribes. Hvis nogen kom over til Gabriel og sagde: "Eow, Gabriel - kan du gribe den her bold" så sagde Gabriel, "esse, hvad tror du selv, slef kan jeg det". En dag kom gud til Gabriel og rakte ham en Sun Lolly og spurgte, kan du åbne den uden saks, så sagde han ja. Og han gjorde det, og det gik ned i historien. Ligesom han gik ned til de små bakker til de små får i Geordie Shore. Geordie Shore er et show, som Gabriel elsker, og da klokken slog tolv, så gik det ned. Ned, som når vi går ned ad en bakke og slår os. Gabriel står for Tolv drenge i en lille bil. Tolv drenge i en lille bil står for. Hvem ved? Det er et kæmpestort mysterie, og hvem kan finde ud af dette mysterie. Det kan fucking Gabriel! Gabriel er den, der altid er der, når der er problemer, han er altid øverst i sengen og i en slåskamp. Tro mig, jeg kender Gabriel. Og Gabriel er fra Irak, og Irak er fkn hardcore, ligesom Gabriel. Hvis du skal spise Spaghetti Bolognese, jeg sværger, Gabriel laver den ondeste Bolognese, fuck det er frådern. Men ud over al lortet, så er Gabriel fucking frådern.
Gabe

Gabriel ses her på et ungdomsbillede fra de gode gamle dage, hvor han endnu ikke havde besluttet, hvilket køn han ville høre til