FANDOM

OverFrank

Propaganda for Frank Jensen

"Når vi er færdige, hvorfor så ikke bygge en elevator til månen?"

~ Frank Jensen om fremtidsplanerne, efter at metroen til Malmö er færdig

Frank Jensen aka Frankieboy (født onsdag 31. maj 1961) er Københavns helt egen overborgmester. Det vil altså sige, at han er en borgmester, der er de andre borgmestre overlegen. Desuden er han halvdelen af Socialdemokraternes næstformand, den anden halvdel skal du ikke bekymre dig om.

Da de andre borgmestre er retmisundelige på ham, på grund af den kendsgerning, at han er overborgmester (desuden har de det generelt med at udvise en ret så aggressiv adfærd, når de er i brunst), vides det af sikkerhedsmæssige årsager ikke med sikkerhed, hvor på Københavns Rådhus Franks kontor er placeret.[1]

Af samme grund er Frank Jensen aldrig blevet set nogen steder i offentligheden; hans ansigt er kun blevet set på de store plakater, der pryder facaderne på adskillelige bygninger i København, som regel ledsaget af hans slogan: "Her bor vi!" (hvad det så end skal betyde). På grund af hans påfaldende manglende tilstedeværelse er nogle derfor kritiske over for om Frank Jensen egentlig eksisterer.[2]

Ambitiøse fremtidsplaner redigér

Da Frank Jensen jo, som bekendt, er OVERborgmester i HOVEDstaden i STATEN Danmark, mener han selv, at det er helt på sin plads, at han så må gå under titlen Statsoverhoved. Som Statsoverhoved er det naturligvis helt på sin plads at tænke stort og handle ambitiøst. Derfor har han han gennem Københavns Kommunes Forvaltning for Sandhed udgivet sine mange spændende ambitioner[3] for fremtidens København, som blandt andet omfatter:

Kommunaliserede fodnoterredigér

  1. Et godt gæt ville være Rebild Bakker eller andre steder i nærheden af Aalborg
  2. Der er ikke tale om et filosofisk spørgsmål i dette tilfælde
  3. Modsat røvkedelige ambitioner
  4. Som en franchise-ting
  5. Waaaaay far out, man
  6. "Han stod meget stift," forklarede et øjenvidne til Politiken
  7. Nej, vent! Det ER Frank Jensen, og han har sit konfirmandtøj på!!!