Spademanns Leksikon

"Kunne du tænke dig en rektalindføring?"

Nååååh, lille ven. Du vil rigtig ind og læse om noget fræk snak hva? Din uartige dreng/pige/hermafrodit!

Videnskaben forklarer fænomenet "fræk snak"[]

Kvinder er auditive, dvs de tænder mest på samtale. Ja, det kom nok ikke bag på dig. Derfor kan fræk snak virkelig få liv i hende, så længe der sker en form for samtale, som ikke handler om hendes menstruation. (Med mindre hun er Twilight-fan og elsker blod)

Vil man forstå mandens tankegangdette område, skal man se de faktabaserede dokumentarfilm "Langt nede i halsen 4" og "Debbie does Dallas". Der med en virkelighedsnær realisme, nøje skildrer den moderne mands forestillinger om sex.

Tips til den uerfarne pervert[]

Det kan være en god idé lige at sætte en finger i ... Jorden. Så før du råber "Skrig som en gris" og klasker Vivi den Forsagte Kontormus fra Regnskab’s balder, skal du lige sikre dig, at hun ikke går i traume-chok. Eller endnu værre, smider alle hæmninger, så det pludselig er dig, som skal skrige som en gris.

Er du i tvivl, så giv hende et spørgeskema hun kan udfylde før I dyrker sex. Så er det også nemmere at lave en tilfredhedsanalyse og evalueringsarbejde bagefter.

Inspiration til piger[]

Denne sammensætning er virkelig god til Fræk snak

For at optimere en piges ordforråd under den frække snak, opstiller Spademanns Leksikon her nogle hjælpeord, som kan optimere oplevelsen (flertydig).

Forstavelse:[]

  • Mors
  • Uartig
  • Spændstig
  • Farlig
  • Lusket
  • Stor
  • Lækker
  • Sulten
  • Åbne

Bagstavelse:[]

  • Boy
  • Dreng
  • Mummitrold
  • Liderkarl
  • Monkey
  • Tyr
  • Kanin
  • Slikkepind
  • Gummiged

Hvis det er helt håbløst, kan du eventuelt hyre en voice-over. Tyske voice-over er ret billige, og så behøver lyden heller ikke at passe med din munds bevægelser - så kan den nemlig lave andre ting. Som f.eks. fløjte eller snakke med veninder over telefonen.

Rigtig dårlig frækt snak[]

  • ”Sikke surrealistisk form og struktur! Jørn Ege har virkelig lavet et kunstværk ud af den!”
  • ”Vent lidt! Har du sat plastic over dine sarte møbler? Jeg får nemlig en ret voldsom sprøjteorgasme om lidt!”
  • ”Det betyder uheld ifølge min tro at klippe hårene på kroppen, så held og lykke med at finde den!”
  • ”Nej hvor er du god! Denne uge har jeg for en gang skyld noget godt at fortælle, om vores sexliv til alle mine veninder!”
  • ”Var det Barebacking eller backpacking du var afsted på i Thailand?”
  • ”Jeg er ikke blevet kneppet så godt, siden dengang jeg var 2 måneder på sexferie i Zambia!”
  • ”Hov vaskemaskinen stoppede, 2 sek jeg skal lige sætte en ny vask over!”
  • ”Min far er bedre!”
  • ”Hvem er du? Hvor er jeg henne?”
  • ”Har du en aftale med din mor nu her? For hun står og kigger ind af vinduet!”
  • Lort også...... Min hånd sidder 100% fast!”
  • ”Det drøsser lidt, det er den forbandede psyrarasis!”
  • ”Kan jeg få dig til at vrinske som en hest?”
  • ”Utroligt! Jeg kan få en orgasme selvom jeg har fået denne fisse fra en kønsskifteoperation!”
  • ”Ja tak.... Du gjorde dit bedste... Døren er derover.... NÆSTE!”
  • ”Skat... Har du husket at købe mælk?” ..... ”Ja. Den er netop nu blevet omdannet til dejlig nakkeost!”

Se også[]

Fræk dans (Dirty Dancing). En film om beskidt dans, hvor der bliver kastet lort efter de par der stiller op.