FANDOM

Flakge
Bestand Ukendt.
Flakgen
Et yderst sjældent billede af Flakgen, som flere pålidelige videnskabsmænd har bekræftet er ægte. Flakgen kan ses lidt til venstre fra midten i bunden.
Videnskabelig klassifikation
Rige: Plante eller dyreriget. Ingen ved det, men mange udtaler sig om det
Række: Ukendt.
Klasse: Da man sjældent har set den, regnes den for at være relativt ukendt
Familie: Man mener at den er en splejsning imellem insekter, planter og muligvis 10 andre arter
Slægt: Lemuras Ti Fantium
Art: Flakgius.
Videnskabeligt artsnavn
Phantasmius Incredibilus
Groundskeeper Willie Keltisk Jernalder

Flakge (Udtales Flartkhe) er en meget sjælden og yderst truet dyre- eller planterart, da man mener der findes mindre end ét eksemplar i hele verden. Dette skyldes at Flakgen i gamle dage blev jagtet af alt fra mus til antiloper. Den lever af de berygtede Flake-barrer, som den også efterlader som spor, hvor den har været. Dette er også det eneste rigtige bevis på Flakgens eksistens ... Tror man.

Det eneste billede man har af Flakgen er fra en studenterfest. Den opholder sig tit omkring unge mennesker, har man konkluderet, ud fra det ene billede, man har af den. Man har for nylig opdaget et nyt billede af Flakgenskolebænken, men betvivler billedets ægthed, da den pink nuance er en smule anderledes end det forrige.

Om Flakgenredigér

Flakge

Det andet kendte billede af Flakgen, billedets ægthed betvivles stadigvæk

Lokation af Flakgenredigér

Den nuværende lokation af Flakgen er ukendt. Meget tyder dog på, at den har bevæget sig over det Afrikanske kontinent inden for de sidste fire år. Denne konklusion er opnået på baggrund af den pludselige distribution af Flakebarrer rundt omkring på kontinentet.

Mange afrikanske stammer har også opført statuer for Flakgen og ofrer pr. tradition to kålhoveder for at afværge at Flakgen ellers vil indmure de lokale i deres boliger.

Plante? Dyr?redigér

Forskere har i længere tid spekuleret over Flakgens oprindelse, genus og rige. Nogle teorier påstår, at den beordrede at pyramiderne blev bygget, andre mener at den regerede Skandinavien under vikingetiden. Hvad der dog vides er, at den stammer fra vores jord og derfor er beslægtet med enten dyr, planter, insekter, krybdyr, Nokia-telefoner og/eller farven Pink.

Flakgen og chokoladeredigér

Så er der kun én kategori tilbage: fisk. Nessie kunne være en fisk. Det passer også med hendes bevægelser i søen, og i overfladen. Men udseendet, altså. Det lille hoved, og den lange hals. Det passer ikke på en fisk. Derfor er det svært at fortælle hvilken dyreart hun tilhører. "Kirurgens foto" er et af de allerførste og stadig det mest berømte af alle Nessie-portrætter. Og han har netop fanget uhyret lige da det stikker sit hesteagtige hoved op af vandet.

Flakgen i nyere litteraturredigér

Psalm 23:4 "Thou I walk through the valley of the shadow of death, i shall fear no Flakge." Citat fra biblen, få sekunder inden at vedkommende blev slået ihjel af en Flakge. Dette er også det første og eneste dokumenterede dødsfald, forsaget af Flakgen. Nogen mener dog, at han døde, da han faldt ned af en klippe kort efter, men videnskabsmænd mener stadig, at det er Flakgen.