FANDOM

Rose rd p hvid web

Moralsk Forkastelig

Det hæderkronede Socialdemokratis partiledelse har personligt gennemlæst og nærgransket denne artikel, og finder indholdet absolut moralsk forkasteligt. Så hvis du vil være med i hulen have en politisk karriere, stopper læsningen her!
Fløjteaktivist

Sagesløs speltkusse (tv) udsat for fløjteaktivist.

Fløjteaktivist er et moderne udtryk man anvender om en provokatør, som fløjter og dermed genererer en masse støj til gene for alle - og sig selv. En fløjteaktivist har typisk en politisk agenda, som er præget af fanatiske og terroristiske grundtanker.

En fløjteaktivist er i sig selv mindre farlig, men når fløjteaktivister forsamler sig i større mængder[1], så bliver det straks mere kaotisk. Derfor blev alle fløjteaktivister pr lov torsdag 1. maj 2014 ulovliggjort.[2] Samtidig steg stykprisen på plasticfløjter med 300%, hvilket forårsagede massiv kritik fra Danmarks Fløjteforbund (DF). Masseslagsmålene mellem anti-fløjteaktivister, anarkister, fløjtenister, politiet, hæren, fløjteaktivister, pelsjægere og politikere ved 1. maj-arrangementerne i Fælledparken førte sidenhen til 2014-opstanden, der dog ebbede ud i november 2014.[3]

Hvordan skal man tolke fløjteaktivisime redigér

Som en total fejltolkning af demokratiske friheder som i udtryk alligevel tangerer Hitler's bogafbrændinger i 1930'erne og som derfor alligevel vækker en vis furore indtil Poul Nesgaard og Lars von Trier overtalte den kønne redaktionssekretær på "Dårlige Nyheder" til at give speltkussen en lærestreg. Os bedrevidende smagsdommere kan kun opfordre til tvangslæsning af "Den europæiske ide's historie", "Borgerlig offentlighed" af Habermas og Maos den lille røde for igen at kunne lade sig anerkende som en ligeværdig del af den politiske offentlighed.

Derimod så er de som medbringer en fløjte til Brøndbys hjemmekampe sande helte, som viser stort vovemod og som har forstået at for at være en sand aktivist skal der indgå et risikomoment[4]

Anerkendte fløjtemelodierredigér

Fløjtende ligegyldige noterredigér

  1. Lad os f.eks. sige i størrelsesordenen 800.
  2. Og umyndiggjort
  3. Revolutionen blev aflyst pga regnvejr
  4. Vi samler stadig ind til baneløberen som også ønskede at ændre historiens gang...