FANDOM

En Fedmeforsker er en højt uddannet- og betalt person, der er parat til at sidde på DR2 og fortælle, at overvægt ikke giver hjerte-karsygdomme[1], at der ikke findes én eneste videnskabeligt anerkendt metode til at at tabe sig og derefter holde vægten, at man kan være kernesund som svært overvægtig[2] og at fede synes at være født til overvægt, da kroppene reagerer på diæter, ved at tage endnu mere på end der var før, uanset mængden af sult og motion.

Derefter foreslår slynglen følgende:redigér

At fede bør

  • ...smide badevægten ud, gerne i en københavnsk sø.
  • ...spise sundt og motionere.
  • ...skide på BMI.
  • ...Modtage medicinsk hjælp til kolesterol og blodtryk, hvis det er nødvendigt.

"Da jeg d. 17/12 2017 hørte dét på flimmerkassen, var jeg ved at kløjs i et æble - økologisk og fairtrade, selvfølgelig. Fede "mennesker" - og navnlig fede mennesker der flæber på tv - bør som udgangspunkt stigmatiseres, hånes, fornedres og tilsvines! Hvordan skal vi andre ellers få et mere positivt syn på vores egen småborgerlige ligusterfascisme?"

~ Ligebehandlingsnævnet om ovenstående.

Flæskenoterredigér

  1. Hertil tilføjer personagen da, at "fedmesygdomme" alene skyldes kolesterol og blodtryk, der senere kan udløse sygdomme, der kan udvikle sig til en vis risiko for hjerte-karsygdomme.
  2. Hvis man spiser sundt og motionerer.