FANDOM

FET er en verdensomspændende organisation, som minder meget om PET, men det er det IKKE! Tjenesten er anstiftet i 1949, af Thorvald Stauning, som kom ud af Kaos.

Akronymet FET er en forkortelse af tjenestens virkelige navn, hvoraf dele er hemmeligtstemplede. Men på tjenestens hjemmeside kan man se, at der er tale om to konsonanter og en vokal, alle tre i versaler og i en sans serif typefont.[1]

Restringeret kodenoteredigér

  1. FET beskæftiger sig mest med madvarer og andre bløddyr. For at blive optaget skal du have en sær fetich for egetræer, gerne med indbyggere, egern, skildpadder, mus med mere. De har alle sammen en orange kedel dragt og lugter lidt af fisk. Medarbejderne har alle alibier så de passer ind i samfundet og ingen ligger mærke til dem. De ses ofte som offentlige arbejdere i færd med at klippe en hæk, mens de samtidig kan udspionere dig mens du er på toilet. De står for alt ondt i verdenen, så derfor hvis du fortæller disse oplysninger videre, bliver du nådesløst slagtet af et bløddyr mens du skider. I øvrigt hvis du har brug for ekspertviden om denne side vil de til enhver tid bistå dig også uden for normal arbejdstid.