FANDOM

Efter at størstedelen af Danmark er blevet landfast med hensyn til store klodsede broer er nye alternative wellness-færgeruter dukket op, som ikke har til formål at komme fra punkt A til punkt B, men at få en oplevelse. Dvs at man får lov til at betale kassen (10^654 australske cent) for at få lov til at cruise i en luksus dåse på vandet.

Forbilledet er selvfølgelig Hurtigruten i Norge, som er det nordiske svar på "El Camino" og som aldeles ikke er hurtig. Denne færge er et must for enhver nordmand som ikke har været udenfor Oslos bygrænse og som alligevel vover at kalde sig nordmand.

Udvalget af danske ruter er stadig lidt tyndt besat, men tjener samme formål.

Danske wellness færgeruter redigér

Nyhavn-Rågeleje redigér

Sydhavnen-Frihavnen redigér

Køge-Køge (o. Cape Town) redigér

  • Denne rute har til formål at forvirre den almene borger i Køge, der aldrig kan forstå, at de altid ender hvor de startede, når de skal ud og rejse. Hvis der er et særtilfælde, hvor en person ikke bliver forvirret, bliver denne slået ned med en dåsebajer i en fodboldsok og sendt til Sydafrika.

Helsingør-Randers redigér

  • Også kendt som en af de mest anvendte ruter til brug af transport af illegale indvandrere fra Sjælland til de omkringliggende danske kolonier.

Rørvig-Gedser redigér

  • (14 fods jolle)

Vollsmose-Himmelbjerget redigér

  • (Skiftet til luksus russisk U-båd som kører på ren vodka)

Se ogsåredigér