FANDOM

1 verdenskrig tank

Til ære for Heskey, valgte man i 2001 at udstille en voksfigur af ham på voksmuseumet "Madam Tussauds". Her ses han iført en Liverpool trøje (den grønne udebanetrøje fra 2001-sæsonen)

"En gudsbenådet og skabe-chancende spiller "

~ Nicklas Bendtner om Heskeys massive talent

"Jeg er stolt, min søn"

~ Chuck Norris om sin søn

Emile Heskey (fødenavn: Emile Heskey Norris) er en professionel fodboldspiller fra England. Ingen ved hvornår han blev født, men rygterne siger at han er Chuck Norris' søn, hvilket forklarer hans guddommelige evner på en fodboldbane. Han har spillet angriber i flere klubber, som fx. Aston Villa, FC Barcelona og Real Madrid. I år 2012 besluttede han, og hans to nære venner Zlatan Ibrahimovic og Nicklas Bendtner at danne deres eget 3-mands hold ved navn Chuck Norris Jr. Football Club (CNJ FC), hvor Heskey er ejer, sportsdirektør, cheftræner, anfører og viceanfører. Holdet spiller i samtlige ligaer i Europa. De seneste sæsoner har holdet bl.a. vundet 5 Premier League-trofæer, 8 La Liga-trofæer og 567 Serie A-trofæer. Grundet de mange trofæer, har CNJ's ledelse valgt at opgradere deres pokalskab til 34.678.000,45 kubikkilometer. De har valgt ikke at stille op i Champions League, fordi de gerne ville give andre hold en chance.

Evner redigér

Heskey har arvet hans fars evner. Rygtet siger at han kan score med øret fra 300 meters afstand, og at han kan score på 1 milliard måder. Han er også udødelig. Mange har prøvet at slå ham ihjel men alle forsøg har været forgæves.