FANDOM

Elgiganten, ikke at forveksle med El-Giganten, er et mytologisk væsen i den græske mytologi. Nogen ville kalde ham tordenguden Zeus, men han var desværre ikke stor nok til at være Elgiganten, så titlen blev taget af hans Stedfar som hed Per.

Per blev gift med Liselotte fra Skagen, og de fik 27 børn sammen da de kom tilbage til Grækenland. Pers ældste søn, Harald, overtog titlen som Elgigant fordi han var sexuelt veludrustet meget høj. Harald var meget paranoid, så han dræbte alle sine 26 søskende fordi han var bange for at de ville ha titlen.

Ansvaret som Elgiganten redigér

Det var ikke nemt for Harald at være den nye Elgigant, ikke engang hans store lem instinkter kunne hjælpe ham med at smutte ubemærket ind og ud af horehuset, og konsekvenserne var hårde da hans Mor opdagede hvad han havde gang i.

Liselotte var meget skuffet over Harald, mens Per var meget stolt. Per kunne se de sexuelle foretningsmessige fordele ved hans søns forbindelser i horehuset og derfra startede et smukt samarbejde. Harald rejste til Danmark også kendt som horehusets ejer, og underskrev en meget ansvarsfuld aftale.

Harald skiftede navn til Tor, og blev gud i norden, Zeus fik endelig bestiget rangstigen som tordengud i Grækenland, Per og Liselotte døde lykkelige i horehuset, og den dag i dag, fortsætter rækken af Elgiganter med at klø deres røve og se kedelige krimier på kanal 5 og TV2