FANDOM

Electronic Entertainment Expo (Bedre kendt som E3) er en kæmpe konference, der tit bliver holdt i Juni i Los Angeles.

Mirosoft redigér

Microsoft er glade for at vise deres nye Halo og Fable frem. Bagefter det, kommer så dét med Kinect hvor de også er glade for at vise man kan styre via stemmen. Siden er ingen af de tre produkter blevet brugt af nogen som helst.

EA redigér

Electronic Arts skal altid vise 17 nye engines og et nyt Need For Speed frem selvom der ikke er nogen der spiller det, da det efterhånden har mange år på bagen uden nogle ændringer overhovedet.

Ubisoft redigér

Ubisoft skal altid vise et nyt Assassins Creed, hvilket nogle gange kan overraske, på trods af folk er bange for ændringer.

Sony redigér

Spændingsmestrene af E3. De har indtil flere gange 'vundet' E3 og har i sinde at gøre det igen. Desværre kan det nogen gange blive lidt svært når deres nye produkter består af PS Vita, PS Move og PS WonderBook.

Nintendo redigér

Nintendo har flere gange haft svært ved at bringe beskeder til folket, den rigtige vej. I stedet beslutter de sig for at en japaner skal stå og fortælle om deres produkter, mens en engelsk fyr oversætter oven i, så hverken japanere eller engelsksprogede kan høre hvad der sker. Af store titler er der bl.a. Mario og Pikmin 3. Sidst nævnte titel falder ikke altid i god jord, alene på grund af det besynderlige navn.