FANDOM

Eilert Pilarm er selveste Elvis. Dermed basta! Alt du har lært, indtil du kom til denne artikel, er løgn.
På en eller anden mystisk vis, er du landet et hemmeligt sted, hvor alle fakta er samlet. Hvis du fortæller nogen om dit besøg her, vil verden straks gå til grunde, og det bliver dig, der kommer til at betale regningen for det!

Eilert Pilarm

Elvis Eilert er kulminationen på al musisk udvikling. Bøj dig! Erkend det!

Livets begyndelseredigér

Da Gud skabte jorden, besluttede han sig for, at han ville kaste noget underholdning ind i fælleskassen. Kollektivet og kønssygdommene var ikke opfundet, så Gud indså, at han måtte give den et slag for musikken, som alternativ til at de nyopfundne Adam og Eva ikke bare knalede 24-7.
Derfor opfandt Gud Elvis Eilert. Det skete allerede på anden dag, men det fattede ingen, før det var alt for sent!

På sin vis lykkedes Guds eksperiment. Da Gud var optaget af så mange andre gøremål, var det endelige resultat også derefter. Elvis Eilert begyndte straks at eksperimentere med mekanisk påvirkning af elektrisk forstærkede instrumenter, samtidig med at han udforskede nuancerne i sin netop opdagede pragtstemme.

Elvis Eilert fandt i sine tidlige år inspiration i Black metal, men har gennem tiden spændt over samtlige genrer.

Eilert i dagredigér

Nogen påstår at Elvis døde. Det er bare løgn!. Elvis har aldrig levet. Elvis har altid været Eilert og omvendt!

Eilert er i dag garant for selveste indbegrebet af musisk multifacilitet og integritet. Den tomme skal Elvis døde måske. Men Eilert lever i bedste velgående, og den usle kopi Elvis er intet i en direkte sammenligning.

Hvor findes Eilertredigér

Vi kunne fortælle dig - men det ville resultere i verdens undergang. Du må hellere leve resten af dit liv i uvidenhed!