FANDOM

Bent og Thomas1 Et højtråbende citat fra Thomas Kristensen og Bent Nyegaard:
30px-Cquote1 svg Kasper Hvidt, du skal ned i dit mål....... Kasper Hvidt, du skal ned i dit mål! 30px-Cquote2 svg

Islandfan

Island sender naturligvis deres bedste skyts for at sikre sig EM guld[1].

30px-Cquote1 svg Hu hej, nu skal vi ned og vinde det EM guld, gutter! Vi vinder! Vi vinder! 30px-Cquote2 svg
Danske medier om det danske håndboldlandshold før turneringstart
30px-Cquote1 svg For satan! Noget nær det ringeste i mands minde! Skandale! Fiasko! Ulrik Wilbek, din gustne gris, vi stener dig når du kommer tilbage til Danmark... Med rugbrød! 30px-Cquote2 svg
Danske medier om det danske håndboldlandshold efter 3 kampe
30px-Cquote1 svg Jaaah. Semifinaleklar! Vivinder-vivinder-vivinder! Vi sagde det jo! Vi er så stolte af Jer, gutter! 30px-Cquote2 svg

EM i håndbold 2012 (mænd) er europamesterskaberne i håndbold år 2012 for mænd.

Det er således et håndboldarrangement som afslører, hvilket landshold som kan kalde sig Europas bedste anno 2012. Festlighederne afvikles i østbloklandet Serbien. Så vor danske helte er derfor bag fjendens linjer, mens drabelige kampe afvikles på håndboldbanen. Heldigvis vil Bent Nyegaard og Thomas Kristensen være tilstede for at holde styr på løjerne, med i særdeleshed gode og hjælpelig kommentarer til dommerne.

Og sådan gik det redigér

Håndbold EM 2012

Punkt 0: Danmark på vej til Serbien. Eksperter på området spår dansk finalesejr over Frankrig.
Punkt 1: Dansk sejr over Slovakiet - Sejren var ikke stor og overlegen nok.
Punkt 2: Dansk nederlag til Serbien - Forbandet lort, nu SKAL vi vinde resten, ellers skrider vi sgu hjem allerede.
Punkt 3: Dansk nederlag til Polen - Fiasko! Skandale! Røvlort! Aldrig har vi set noget værre! Her gik vi, og havde lavet pisse fin optakt til dette EM, og så var det bare spildt arbejde. Føj, siger vi bare. Tror sgu jeg skifter nationalitet til svensk. Ses i Danmark, suckers.
Punkt 4: Dansk sejr over Makedonien - Pisse heldigt, men også spændende. 0 procent chance for dansk EM guld.
Punkt 5: Dansk sejr over Tyskland - Ja jo, der er jo teoretisk set en lille mulighed, hvis... NEJ! Det sker ikke! Vi er stadig sure på Jer!.
Punkt 6: Dansk sejr over Sverige - JA FOR FANDEN DA! Vi tager tilbage til Serbien og hepper på Jer igen. Stolt over at være dansk!!.
Punkt 7: Dansk sejr over Spanien - JAAAAA!!! Vi er i finalen! Akkurat som vi spåede allerede inden turneringen gik i gang. Er vi lige orakler eller hvad? SÅDAN DANMARK!
Punkt 8: Dansk finalesejr over Serbien - JAAAAA!!!! OG DET VAR DANMARK, OG DET VAR DANMARK, ÓLE ÓLE ÓLE!! Hahahaha!! Hvor skønt! Vi sagde det jo, vi sagde det jo, vi sagde det jo. Danmark vinder finalen! Og det gjorde vi så! Hahahaha, rigtig stolt over at være dansker i tykt og tyndt..
Punkt 9: Stine Bjerre Jørgensen fra TV2 gokker Ulrik Wilbek i hovedet med sin mikrofon.
Punkt 10: Frank Jensen kalder Landin for Lundin, og Kronprins Frederik holder en tåkrummende pinlig tale til håndboldherrerne. Alle griner og der er godt humør.

Danmark har på forunderlig vis spillet sig i semi-finalen helt klart fordi at der var stor forskel i styrken på de to indledende grupper. Derfor møder vi modstand i starten i vores indledende gruppe og lammetæver holdene i mellemrunden.

Rigsvåben

Og vi gik fandme Peter Amager hele vejen...tillykke med guldet til Danmarkredigér

Wiki ...kan du stole på

  1. De har dog endnu ikke forstået, at guld i håndbold ikke er det samme som almindelig guld.