FANDOM

Dubai (Kashmir-Smaragd Dubai) redigér

Kashmir-Smaragd Dubai eller ofte forkortet til Dubai.

Dubai som frihandelsby

Kashmir Smaragd Dubai ligger i nordvest Saudi-arabien. Det er en frihandelsby, en af de sidste verden. Det betyder at Dubai har sit eget styre og ikke er tilknyttet af andre lande. Derfor er grunden til at befolkningen i Dubai er styrtende rige, De har ingen love om hvad man må sælge.

Slavehandel

Når der ingen handels-love er så er det oplagte sted at sælge slaver. Men hvor får de så slaverne? De snupper weeaboos fra forums såsom pinterest og tumblr. De lokker med gratis anime body-pillows og Cory in the House merch.

Olie

Kashmir-Smaragd Dubai tjener også store penge olie. Men alt olien kommer faktisk fra finland og det tidligere ottomanske rige. De træner hamstere og måger, til at stjæle olien. Der ingen lov i Dubai der siger det er ulovligt at stjæle så de er meget åbne over det.

Hamstere og måger

I Dubai træner hamsterne til at fylde deres kinder med olie som de så spytter ud over mågerne der flyver tilbage til Dubai. Mågerne bliver så vasket og olien optages og solgt. Mågerne flyver så afsted med flere hamstere som Dubai har kunnet købe med de oliepenge de lige har fået.