FANDOM

"Bang, bang! Du er død"

~ Dreng om at have skudt din rigtige far med hjemmeværnsgeværet (AR15)

Javel så. Du er altså død, så vijo hellere byde dig velkommen til dødsriget, så velkommen til de evige, himmelske pauluner!
Det første du gør, er at gå hen til skranken med skiltet, hvor der står "Modtagelse". Dér vil du blive registreret, afluset, gennemlyst og undersøgt for smitsomme sygdomme, hvorpå du vil få udleveret dine nye ting.

Ting du skal bruge når du er dødredigér

  1. Lændeklæde og kjortel
  2. Harpe og lyre
  3. Palmegren
  4. Vinger
  5. Sovepiller
  6. Fjernbetjening
  7. Nektar og ambrosia

Konsekvenser af din dødredigér

Ud over at du ikke længere kan trække vejret, spise mad, drikke øl eller onanere, så har din død mindst to mulige konsekvenser for dig. Da det nuværende tidspunkt er for sent for dig at læse artiklen om hvordan man bliver religiøs, så får du herunder valget mellem to mulige scenarier, hvoraf kun det ene kan gå i opfyldelse. Du har fem minutter til at vælge den, du foretrækker.

Mulighed #1redigér

Efter din nærdødsoplevelse forleden bemærkede du måske, at alting blev sort. Din hørelse, dit syn og alle dine andre sanser holdt pludselig op med at virke. Du bemærkede heller ikke, at du blev kørt ned til "opvågningsstuen" i kælderen på et stålbord med hjul, og du frøs heller ikke, selv om der var ret koldt i rummet. Hvorfor tror du det var sådan? Jo, det er fordi du er rigtigt død, og nu er du vendt tilbage til det intet, hvorfra du kom. Du er simpelthen totalt væk, borte, forsvundet, og du kommer aldrig igen (og du kan godt glemme alt det der fis med reinkarnation).

Mulighed #2redigér

Du er nu et spøgelse, som ikke behøver at tage næring til dig. Du kan bevæge dig rundt alle steder, gå gennem vægge og den slags, og du kan brase ind i soveværelset hos naboens datter, uden at hun ser dig. Desværre er din afdøde svigermor også til stede, og hun har samme evner som dig, og hun er djævleblændt forbandet over, at du reddede din Mercedes frem for hende, da hun faldt ned fra Møns Klint forrige sommer, og det har hun tænkt sig at bruge evigheden på at bebrejde dig. Desværre kan du heller ikke begå selvmord (eller mord).