FANDOM

Dromedaren redigér

Dromedar

En af Dromedarens meget udbredte seksuelle lystlege.

Levevis redigér

Dromedaren er et højst besynderligt dyr, som lever i Mellemøsten og andre gudsforladte steder så som Skagen og Langeland. Dromedaren lever på disse mærlige steder primært fordi den lider af en utrolig stor liderlighed, fra den dag den bliver født, hvilket medfører at en fuldvoksen han kan springe på alt hvad der bevæger sig, og befrugte dyret, mindst 46 gange om dagen. Sådanne hændelser skete før den, af Det Danske Kirkeministerium, blev fordrevet til ovennævnte afkroge af verden, i slutningen af '60erne. På grund af liderligheden og dromedarens 2 timers rugetid før de føder, er dromedaren umulig at udrydde.

Den sidst kendte befrugtning på et menneske skete den 8. juni 1969, på den danske kvinde Mona Jensen. På grund af kirkeministeren havde forbudt abort, blev Amin Jensen født 2 timer efter.

Føde redigér

Dromedaren lever udelukkende af den øl som bliver serveret på Langelands Festivalen, fordi den har et abnormt højt indhold af menneskelige hormoner, som den skal bruge til at opretholde det store sædcelleforbrug den har. Hvis den ikke får sit daglige indtag, forvandler den sig om til Pia K., og det vil medføre verdens undergang, hvis samtlige dromedarer i verden gør det. På grund af faren for apokalypse og den lange afstand fra Langeland, der er til dromedarene i Mellemøsten, fragter Greenpeace dagligt øl til den stært voksende bestand af dromedarer i Mellemøsten. Der fragtes ikke længere til Skagen fordi at indbyggerne allerede er fuldstændig sindsyge, og det har forhøjet IQ-gennemsnittet, efter 56 identiske kloner af Pia har befolket byen.

Bestand redigér

I Skagen: 56 Pia K'ere som er under intensivt opsyn af FN, Interpol og Hjemmeværnet.

På Langeland: 23.340.341 dromedarer voksende med 500% i timen.

I mellemøsten: 142.328.212.109 dromedarer voksende med 270% i timen og en gang imellem springer der en Pia frem som straks bliver aflivet af Chuck Norris.