FANDOM

Pjuskebusk

Dr. Pjuskebusk leger "Telepatisk mus" med små børn som han selv har fanget.

Dr. Pjuskebusk blev født i 1457 i Sverige. Hans forældre er Mogens Tjald og Per Nisse. Allerede da Dr. Pjuskebusk blev 16 opfandt han opskriften på evigt liv, og til vores alles rædsel virkede det. Han har modtaget 42 nobelpriser i kemi.

Skønt Dr. Pjuskebusk har levet i mange år, og har formået at lære alle sprog i verden mm. er han dog mest kendt for at have medvirket i et indslag kaldt "Gæt en lort", i en børneudsendelse, hvor Dr. Pjuskebusk har forklædt sig som Sebastian Klein. Dr. Pjuskebusk er også kendt for at have forsket i teorier om mystiske væsener, hvor han bl.a. har udviklet FUCKTARD-skalaen.

FUCKTARD-skalaen redigér

I 1824 opfandt Dr. Pjuskebusk FUCKTARD-skalaen, som bruges til at udregne intelligens niveauet af kreaturer hvis intelligens ikke kan måles med IQ-skalaen. En af skalaens hovedpunkter går på hvor langt kreaturet kan hoppe imens den spytter i en høj fremadrettet retning, på denne måde ser man om kreaturet rent faktisk er dumt nok til at gøre det, og efter det skriver man bare det første tal der popper op i hovedet som resultatet.

FUCKTARD-skalaen går fra -273,16 til 1336. Dette er grundet i at et sådant kreatur kan aldrig blive l33t, og selvfølgelig heller aldrig kan komme længere ned end det absolutte nulpunkt.

Et eksempel på et kreatur der benytter sig af FUCKTARD-skalaen er Dichael.