FANDOM

Dirch Passer

Dirch behøvede ingen kostumer for at få folk til at le, men hva' fa'n...

Passer

Hvad?

Dirch Passer er formentlig den største komiker, Danmark har oplevet til dato. Han blev vist nok født engang i 1926 et sted i Danmark. Hans far var en kedelig, halvgammel nar, og hans mor var en sindsyg dame, der var sluppet ud fra den lukkede afdeling.

Dirchs historiebog redigér

Ungdom redigér

Der gik nogle år, og han gik hen og fyldte 18. Så gad han ikke bo hjemme længere, og flyttede derfor hjemmefra. Han ville være skuespiller, og begyndte derfor at spille dum. Det gik rigtig godt, og han kom ind på skuespillerskolen.

Mødet med Kjeld Petersen redigér

Da han havde taget sin uddannelse, gik han hen på et diskotek og mødte en anden psykopat, nemlig Kjeld Petersen. De blev meget gode venner, og brugte det meste af deres tid på at få folk til at begå selvmord, ved at lave en dårlig sketch, men nogengange fik de også lyst til at nuppe klaverer fra gamle koner.
Så, en dag i 1962, døde Kjeld Petersen, og Dirch blev helt vildt glad.

Cirkusrevyen redigér

Han blev så glad, at han isolerede sig i sit sommerhus i 5 år. I 1967 var han blevet så sulten, at han var nødt til at gå ud og købe ind. Så fangede nogle ved navn Daimi og Ulf Pilgaard ham, og tvang ham til at være med i Cirkusrevyen.

Så blev han sig selv igen, og begyndte at stå på scener for at få folk til at dø(af grin). En dag da han øvede, kom han til at se sig i spejlet, og døde af grin. Det var i 1980.
Dirch Passer blev 54 grimme år gammel.