FANDOM

Dinsoester

Din søster fik titlen Miss Genbrugsplads 2013

"Hun var et godt knald... Indtil hun fødte."

~ Din far om Din søster

"Du gør forskel på børnene!"

~ Din mor om ovenstående

Din søster er det man på godt dansk kalder en ulækker, vammel sæk. Du må i øvrigt vide det, for hun omtaler dig tit mellem kunderne... (Mellem os sagt: dårlig stil at tale om sin familie når en ærlig arbejdsmand netop har smidt 50 kr og en pose tomme flasker for lidt sjov.)

Opvækst redigér

Ligesom resten af din fordomsfrie familie, er din søster forsynet med en baggrund så belastende, at selv de sociale myndigheder ville lade jeres arkivskab sagsmappe forsvinde et sted i Østersøen. Din søster har, ligesom dig og den ene af dine brødre, oplevet massiv kærlighed fra jeres far medens jeres mor lukkede øjnene for både fysisk og psykisk misbrug af jeres unge kroppe. Ifølge Børnerådet bærer du dog alle tegn på at have nydt det.

Ambitioner redigér

Din søster har kun ét erklæret mål i livet, nemlig at komme med i De Unge Mødre. Hun kunne blive et underholdende indslag da ingen med sikkerhed ved om det er dig, din far, din ene bror eller din anden bror der er far til ungen. Også dine 5 bedstefædre er mistænkte, sammen med indtil flere af dine fætre. Og to af dine onkler, tre andre "onkler", pantelåneren, to naboer og Brugsuddeleren er på listen over mulige fædre.

Hun opfylder dog kravet til alder, da hun netop er fyldt 17 somre...