FANDOM

Facebookpar
Når man på Facebook-funktionen "Se venskab" kommer der altid et ukendt par til syne. De vil herefter benævnes som det ukendte par fra Facebook.

Mange personer har spurgt facebooks grundlægger den fallerede aktiehaj Mark Zuckerberg om han kunne løfte sløret på hvem det her par var og sagde forventeligt at det var John og Jane Doe, men derudover opgav han en adresse i Kansas og ja de ser faktisk ud som på billedet.

John & Jane Doe redigér

John og Jane Doe bor til dagligt i Kansas City og de har begge hele deres liv ernæret sig ved at lægge krop til diverse piktogrammer på f,eks. toiletter og valgte at blive gift, da de var de eneste i USA som var så profilfattige og fuldstændigt forladte for menneskelige træk.

Selv om der er tale om en kromosomfejl har parret ikke følt at de ikke har fået samme opmærksomhed, da de jo har haft stor betydning for folks evne til at navigere korrekt på facebook og i omklædningsrum.

Er det ikke kedeligt at se så anonym ud? redigér

Facebookparnight

Her har en superpaparazzi brugt moderne teknologi for at undersøge John of Jane Does privatliv

John Doe siger at det på et tidspunkt blev lidt af en svøbe, derfor anlagde han den karakteristiske stritlok, mens Jane Doe ikke har følt trang til at skeje ud.

Men som alle andre modeller er de bevidst om at de får penge for at se ud på en bestemt måde eller at gøre noget bestemt, og der er til stadighed efterspørgsel efter deres noget særegne karaktertræk.

Af andre mærkværdigheder kan nævnes at nogle gange kommer Jane til at kysse John i nakken. Selv mener han ikke at han har den slags problemer.