FANDOM

Shell Motel Cafeteria
Cafeteria
Hobrovej 12, 9530 Støvring, Danmark, tlf. 96 86 08 60
Rulle1
Tilgængelighedsgennemsnit: 4.20

Inspiceret den 29-10-2002 af Eva Glistrup.

Beskrivelse Ligger på hovedvejen i den nordlige ende af Støvring.
Vurdering Ikke specielt charmerende, men god tilgængelighed, også til møde/selskabslokaler. God dansk mad til billige priser. Også egnet for møder m.v. for grupper af kørestolsbrugere. Jeg ved ikke om motellets værelser er tilgængelige.
Parkering Klasse 3. Alm. parkeringsplads på asfalt.
Adgang Klasse 4. God kort lav rampe, automatiske døre. Antal klasse fem til tre indgange: 1.
Indre niveauforskelle Klasse 5. En dobbeltdør skal åbnes hvis din kørestol er over 65 cm bred.
Toiletter Klasse 4. Stort handicaptoilet med skydedør. Vendediameter 135 cm, god plads (70 cm) på venstre side af wc, men kun 110 cm foran wc. 2 armstøtter, men wc er lavt (42 cm) og man kan ikke nå vask fra wc.
Antal klasse fem og fire toiletter: 1.
Indretning Klasse 5
(Kilde:Tilgængelighedsdatabasen for rygmarvsskadede i Danmark)

Det offentlige toilet på rastepladsen udenfor Støvring er et offentligt toilet på en rasteplads udenfor Støvring.

Historieredigér

Der er ikke så meget at sige. Toiletterne kom et halvt år efter rastepladsen, i det herrens år 1978.

Geografiredigér

Toiletterne ligger på to flade områder. Man kan tydeligt se at de er fremstillet i stål. Ikke rustfrit, hvilket resulterer i en smuk rødlig glans. Gulvene er fremstiller at linoleum på kvindetoilettet og omkomne arbejdere på herretoilettet. Toiletterne er fremstillet af indtørret tyggegummi, hvilket også er tilfældet med håndvaske og urinaler. Der er ingen båse, hvilket ikke alle finder superskønt.

Indbyggereredigér

Befolkningen består af to eller andre tyskere og en gobling eller to.