FANDOM

Det første snav er ...øøh...jaaa sådan noget man ikke taler om. Så er det da godt vi har vores stadig seksuelt aktive sexulog.

JoanOerting
Joan har altid tid til dine seksuelle spørgsmål.
I dag taler hun om:

Det første snav

Hej alle. Er det første gang du skal i gang med at snave? Lad ikke små forhindringer som herpes og gammel sperm forhindre dig i "DIT FØRSTE SNAV"

Du skal for det første slet slet ikke tænke på at tage springet! Det er bare ikke den rigtige løsning på problemet. Tænk på alle de mennesker omkring dig der ville savne dig, hvis du gjorde det....

Første gang jeg snavede

Da jeg drømte om at snave første gang havde jeg det store problem at mine forældre var så fattige at der ikke var noget lys - og som du siger så skal man ikke gøre det hvis man ikke kan se noget... det er dumt - og kan ende katastrofalt!! Det endte faktisk med at jeg fik snittet tungen af min daværende kæreste.. det var grimt - det var hvad det var!!!

Senere blev jeg så klogere, og fandt ud af at man bare skulle lade som om man ville bygge et korthus - bare med tunger!! "With the tongue - in the ear"?

...og så' det i gang

Nu burde du være beredt på at kaste dig ud - ikke fra en klippe, eller andet højtbeliggende. Men i kysset det franske kys, også kendt som "at snave"

Jeg gennemgår lige hurtigt grundprincipperne i det franske kys.

  1. ... stå i Peter Pan positur (dvs. let spredte ben, armene i siden - og gerne i grønne gamacher.)
  2. Øjnene skal være let drømmende (dvs. halvt lukkede) og hvis du kan lave dig selv en anelse skel-øjet vil det heller ikke være at kimse af. Dette kan dog medføre beregningsvanskeligheder mod din destination - TUNGEN!!

Men - hvis du vil undgå alt dette - så burde du anskaffe dig et får, for fåret er nemlig så fantastisk at dets anatomi (i munden) i urovækkende grad, minder om menneskets!

Held og lykke med snavet!!