FANDOM

'Den blonde plage' er en kronisk sygdom, som blev udviklet på et tysk laboratorium i 1926 af den anerkendte, senere forhadte, kemi-diktator Adolf Hitler. Man kan blive smittet ved enten at drikke den kemiske mikstur, som går under navnet kalciumoxyculkarbonplumbumkabummmelummmelum, men er bedere kendt under navnet 'cola', eller ved at snave med én som har drukket cola.

Oprindelse redigér

Adolf Hitler ville fremstille en ny superlækker læskedrik, som gjorde alle, der drak den, glade (og desuden gav folk lyst til at hylde ham deres eneste "führer", men det er en mindre væsentlig side af sagen), men kom ved et uheld til at fremstille en besynderlig drik, som fik folk til at tro, at man er et overmenneske, hvis bare man har blond hår, da hans kollega Joseph Göebbels kom til at skubbe til ham. Begge kemikere drak derefter den nye opfindelse. Da det viste sig, at den faktisk smagte overordentlig godt, drak de begge halvanden liter af den og vågnede op med tømmermænd og storhedsvanvid næste morgen. Hitler og Göebbels var nu meget opsatte på at udbrede deres budskab om, at det eneste, der er smukt, er at være blond. Det gik forfærdeligt dårligt, indtil de i 1932 satte cola i masseproduktion og fik alle smittet med Den Blonde Plage.

I dag redigér

I dag er de eneste mennesker, som ikke er smittet med Den Blonde Plage, jøder. Alle andre er mutanter.

Symptomer redigér

Symptomerne på at man er smittet med Den Blonde Plage er:

  • en umådelig stor trang til at farve sit hår lysere.
  • en umådelig stor trang til cola.
  • en umådelig stor trang til at komme med racistiske bemærkninger om mørklødede folk.
  • en umådelig stor trang til at være dummere end andre.