FANDOM

Dc2

Camerons valgplakater regnes som morsomme, og kendes samlet under navnet DC Comics.

"Dér kan man lære noget - sgu'!"

~ Joseph Stalin om David Cameron

David Adolf Benito Cameron (født i regnvejr) er en kommende krigsforbryder der i skrivende stund arbejdede som premierminister over alle Storbritanniens riger og lande, hvor han dagligt kæmpede for at forvandle sit domæne til en modernisering af Naziland.

Politisk Programredigér

  1. Udsmid/udryd alle polakker.
  2. Gør de rige vanvittigt meget rigere.
  3. Lad de fattige dø af sult.
  4. Fjern handicappede fra gadebilledet.
  5. Skru tiden 160 år baglæns.

Camerons "store" sejrredigér

D. 20/2 2016 præsenterede David Cameron sin Episke Sejr over det EU'ske Imperium, der skulle gøre Storbritannien større. Han fik følgende indrømmelser fra Bruxelles:

  1. UK er ikke længere forpligtet til, på sigt, at blive en stat i Europas Forenede Stater[1].
  2. Man kan sætte en 4-årig stopklods på velfærdsydelser, til andre EU-borgere, hvis landets økonomi er ved at kollapse[2].
  3. Børnepenge til EU-borgere hvis børn ikke bor i samme land som den arbejdende forældre, skal nu tilpasses hjemlandets niveau[3].
  4. Engelske firmaer fra London, må ikke kunne tvinges til at forlade England[4].

...til gengæld viste valget d. 23/6 2016, at alle David Camerons forhandlinger var spild af tid.

Se ogsåredigér

Tilføjelserredigér

  1. Med UK's forbehold for at indføre Euroen, har denne i praksis været gællende siden 1992.
  2. Gælder alle lande - og kræver i princippet en hyperinflation à la Tyskland anno 1920, komplet med brødkøer og optøjer.
  3. Danmark har kæmpet for denne i 10 år, og har været planlagt af EU i mindst 5 år, inden Cameron "fik sin vilje"
  4. Dén magt havde EU slet ikke i forvejen...