FANDOM

David Bowie er en engelsk sanger af anden udenjordisk herkomst.

Nedstigning redigér

Som det fremgår af dokumentaren om David Bowies oprindelse, Manden Som Kom Ned På Jorden, er han i virkeligheden et rumvæsen der af ukendte årsager[1] nedsteg til jorden, nærmere specificeret en tilfældig mark i England. Han blev kort efter taget til fange af det engelske militær, som begyndte at fortage undersøgelser på ham. Til militærets store skuffelse var hans races anatomi dog ved et utroligt tilfælde 100% identisk med menneskets, og da man ikke kunne lære noget nyt ved at studere ham, blev det til sidst for dyrt at have ham i fangenskab, hvorefter han blev sluppet løs nær London ca. 15 år senere. Grunden til at han, har et grønt, og et blåt øje, er efter sigende, at på hans hjemplanet spiste han, alt for mange elefanter. Dette er en teori, fremlagt af den store fysiker; ALbert Keinstein, som stammer fra en anden dimension. David Bowie er meget tavs omkring det her emme.

Musikalske karriere redigér

Følgende udgivelser kan købes i enhver second hand musikshop:

  • Leif på Mars.
  • Heteroes
  • Last Dance
  • Hvordan Sigurd Stjernestøv og spejderne fra Mors rejste sig men snublede og faldt.
  • Scary Monsters and nice sprites (co-produceret med Skrillex)

Fodnoter redigér

  1. David Bowie mener at hans kærlighed til LSD har gjort hans hukommelse for hullet til, at han kan huske noget som helst fra livet på sin hjemplanet.