FANDOM

Danmarks Naturfældningsforening

Danmarks Naturfældningsforening (DN) er en anti-økologisk forening som overordnet forsøger at bekæmpe Danmarks intetsigende dyre- og planteliv. DN har et tæt samarbejde med Dyrenes Bekæmpelse,[1] men man fokuserer i langt højere grad på at afgrænse og bekæmpe plantelivet og naturen[2] i Danmark.

Foreningen blev stiftet og anerkendt i 1910Christianshavn og er dermed Danmarks ældste forening med natur og planteliv i fokus.

Målredigér

Danmarks Naturfældningsforening1

Frivillige fra Danmarks Naturfældningsforening i gang med en happening på en kirkegård

Danmarks Naturfældningsforening2

Danmarks Naturfældningsforening er for alle aldre

Danmarks Naturfældningsforening er en forening, der primært arbejder for følgende:

  1. Ingen natur- eller miljøbeskyttelse.
  2. Ingen hensyntagen til natur eller miljø i den offentlige planlægning.
  3. Ingen adgang til naturen[3].
  4. Ingen natur- eller miljørelateret lovgivning.
  5. Ingen oplysninger om natur- og miljøforhold[4].

Foreningens medlemmer og arbejderedigér

Alt arbejde i Danmarks Naturfældningsforening er frivilligt, hvilket betyder, at foreningen ofte bliver indstillet til en masse samfundsaktuelle goodwill-priser.[5] Det betyder også, at enhver, som er enig i DN's mål og aktioner, i teorien er et medlem af foreningen. Det anslås derfor, at der er omkring 800.000 frivillige medlemmer på landsplan.

Foreningens arbejde består i at fjerne alle tegn på natur i alle afkroge af Danmark. Folketinget[6] forhindrer tit og ofte foreningens arbejde med nye tiltag og lovmæssigheder. Naturfredning er eksempelvis et begreb, som foreningen er dybt oprørte over, men som de samtidig også jubler over[7]. For naturfredninger er steder, hvor foreningen kan ramme hårdt på naturen, netop hvor det gør allermest ondt.

Alle kan deltage i foreningens arrangementer, dog har den udøvende magt i Danmark ofte et vågent øje til Danmarks Naturfældningsforening, da deres arrangementer ikke altid er lige lovlige. Vil man være med i foreningens foretagender, skal man blot nedskrive sit navn, telefonnummer og kontooplysninger på en gul post-it, og klistre det på en af affaldscontainerne bagved Mariakirken i København. Så vil man selv blive kontaktet af foreningen.

Kommende arrangementerredigér

I sagens natur kender vi på Spademanns Leksikon naturligvis ikke foreningens gøremål. Vi støtter det naturligvis heller ikke på nogen måde. Men hvis vi nu skulle komme med nogle bud på kommende begivenheder, så ville det blive noget i denne stil:

Kritik og modstandredigér

Frivillig hos DN
Elsker du at komme ud i naturen? Har du altid ønsket dig at at ødelægge noget levende? Er du kunde hos Cheminova? Så bliv frivillig hos Danmarks Naturfældningsforening.
www.dræbnaturen.nu

Googlead

Ikke alle er lige begejstrede for foreningens politik. Særligt er Enhedslisten, Partiet Fokus og Østerild Aktivistgruppe højlydte kritikere af foreningen. Dog er der ikke meget, de kan stille op mod foreningens eksistens[8].

30px-Cquote1 svg Vi er dybt skuffede over, at Naturplan Danmark nu er blevet en realitet. Vi garanterer, at vi overalt i landet stadig vil kæmpe med næb og klør for at forhindre, at dette tiltag faktisk bliver ført ud i livet 30px-Cquote2 svg
Præsidenten[9] i DN

Se ogsåredigér

Fældende noterredigér

  1. Som flittigt udrydder truende dyrearter (Fx kaskelothvaler, klapmyds og pandaer)
  2. Det som fagfolk i fagsproget kalder "flora".
  3. Medmindre din hensigt er at ødelægge naturen endnu mere
  4. Naturen skal ties ihjel... Mens DN's frivillige fjerner dens tilstedeværelse
  5. Typisk i skarp konkurrence med Amnesty International, Læger uden Grænser og Foreningen For Afskaffelse Af Decimaltal
  6. Og sikkert også EU!
  7. Et såkaldt ambivalent forhold
  8. Jf. §2 million stk. 44 i ''Danmarks Riges Grundlov'' vedr. foreningsfrihed.
  9. En "formand" lyder simpelthen så lle ...