FANDOM

Mario-peace
Pac-man
Ecchi
LILLE KINA MAND
Adidas

Made in Japan

Denne artikels emne er lavet i Japan, landet hvor alt er muligt for 1,25 kroner! Men du kan jo være ligeglad med de små kinesiske børn, kan du ikke?

Tja... din Adidas trøje er jo begyndt at trævle op, og dine lædersko er også begyndt at lugte, i virkeligheden er det nok snarere dem der skylder dig penge?
Hvad med at ringe til Kim Bodnia lige nu og få ham til at tæve alle de dumme skævøjer?
またあなたの母と性交する

Spademanns tager på ingen måder ansvar for dine følgende handlinger!!! Jap JAP

Hugpillow2

Her ses et mildt Hug Pillow-betræk. På de slemme af dem, onanerer pigerne.

Dakimakura (Dansk: Krammepude) er krammepuder der forestiller mangapiger- og drenge, i forskellige stillinger, i størrelsen 1/1 i forhold til et menneske. Er man rigtig heldig, kan man finde en version med hul i betrækket, hvor der er plads til en silicone/latex-lommevagina, der naturligvis kan bruges i gentagne forsøg på at gøre sin pude gravid.

Udbredelseredigér

Ingen véd med sikkerhed hvor mange der rent faktisk ejer en Hug Pillow, sådan rent globalt, men Spademanns Analyseinstitut har beregnet, at det må være mindst 70% af den japanske befolkning. Og dermed mindst 10% af de Nipponfile i den vestlige verden.

Hugpillow3

Én af de dyre Hug Pillows, som omtales højere oppe.

ADVARSEL TIL MULIGE KØBEREredigér

  • Det er i de fleste tilfælde almindeligt dynebetræk, så lad nu være med at være lummer med din kommende pude, medmindre du har købt én beregnet til ensomhed seksuelle tilbøjeligheder.
  • Disse tingester kan være ret dyre, så spar lige op inden du køber en bomulds-kæreste.
  • Af hensyn til dit rygte: find én af dem, der ser ud til at være fyldt 15 år. Tegning eller ej.

Se ogsåredigér