FANDOM

DoedensPoelse04

Dødens Pølse (her afbilledet med økse og pistol) vil hellere end gerne slå dig ihjel.. dens foretrukne våben er kedsomhed!

"Det er dumt at putte kryderier i.. du når alligevel ikke at smage dem"

~ En ukendt slagter om Dødens Pølse

Dødens pølse er et begreb der er opstået efter en slagter blev tilpas træt af landsbyboerne i den by hvor hans butik lå. Efter at have stået model til en masse kritik hvor folk lammetævede ham med argumenter om hvor dårligt hans pølser smagte[1], besluttede slagteren for at lave en speciel version med Kalium Cyanid og derefter navngive den "Dødens Pølse".

Videre udvikling redigér

Da hele landsbyen er døde for længst, er der ingen der ved hvor denne scene udspillede sig. Dog vil Spademanns godt advare mod at stoppe i øde spøgelsesbyer, hvor det eneste der holder åbent er byens lokale slagter.

Andre eksempler på Dødens Pølse redigér

DoedensPoelse03

En tysk nazi-gravhund kan på få sekunder forvandle sig til Dødens Pølse. Spademanns har eksklusivt fået fat i billederne fra den afdøde fotograf's kamera (efter hunden var gået).

DoedensPoelse02

Til venstre: En pistol der kan skyde Dødens Pølse efter f.eks. chefen, eller konen.. Til Højre: Dødens Pølse er flere gange blevet forsøgt fremstillet som "weapons of mass destruction".

Til højre ses en række eksempler på situationer i hverdagen du bør reagere på.. f.eks. ved at løbe LANGT væk!

Øvrige følgevirkninger redigér

Hvis døden ikke indtræffer indenfor få sekunder, kan man i nogle tilfælde være heldig at slippe med pølseskindet på næsen. Dog skal man nok som minimum forvente at blive ramt af et slemt tilfælde af Pølsesyge.

I andre tilfælde dræber Dødens Pølse dig ganske simpelt ved at putte rosiner i dit numsehul[2] indtil din bagdel revner, hvilket er en yderst smertefuld måde at forbløde til døde på. Dog har Dødens Pølse ikke haft held med denne teknik hos tykke personer, såsom f.eks. Martin Henriksen.

Se også redigér

Dødelige referencer redigér

  1. Uden at landsbyboerne vidste at det rent faktisk var hans pølser..
  2. Se Rosinen i pølseenden.