FANDOM

Daase2

Billedet her er lige så intetsigende som artiklens indhold

Dåseskjul er en meget kendt leg blandt eskimoer. Dåseskjul er blevet forbudt i Norge på grund af den uheldige episode da en dreng, faldt over dåsen og fandt en bussemand ligge i græsset og grine af ham.

Pga. den meget uheldige episode leger de nu kun "skjul en dåse" hvor det gælder om at grave en dåse ned i jorden og så skal den uheldige som er blevet valgt til "kedeldragt" som det kaldes, finde mindst 25 dåser ud af 23 mulige.

Drengen blev senere kørt på intensiv afdeling pga. Astma.

Dåseleg redigér

Dåseleg er god for grammatikken. Du lære at tælle stavelserne i dåseskjul, hvilket bliver meget nødvendigt når du en dag bliver en skraldemand eller Bill Gates.

Denne leg skal altid leges mellem 15:04 og 17:14 ellers så bliver den meget nemt kedelig og helt ubrugelig. Som alle ved bruges den til at indlære nye måder at finde guld i Asien eller andet steds.

Dåser i det hele taget redigér

En dåse kan bruges til mange ting. Til at have skabe i, reoler eller bedst af alt; dildoer.

Dåser ses mest nyttige inde for Chips-industrien, hvor de bliver brugt til at knuse chipsene, så kunderne får en meget dårlig oplevelse ved at købe chips og derfor ikke køber igen.

Derfor sidder personen dagen lang og finder dåser eller andet godt (jord). Men da der kun er sne i Norge er det jo en "win-win situation" (NOT).