FANDOM

Creepyrodney

Den originale Creepy Rodney, fra tv-serien "My Name is Earl". Her igang med at charmere en kvinde, så han kan stjæle hendes hårbånd.

Creepy Rodney (brugt korrekt: En Creepy Rodney) er et endnu ikke særligt udbredt slang-ord for en person der frastøder sine omgivelser ved at være virkelig, virkelig væmmelig, bl.a. ved at være uvasket[1], men de vigtigste egenskaber er, at man uden at være kleptoman[2] render og stjæler alt fra alle, jo mere ligegyldige tyverier på mest mulige ubehagelige måde des bedre. Samtidig skal man gå mere op i at stjæle unødigt, end i at være vellidt.

Eksempler på Creepy Rodney'erredigér

Bilbo Sækker
Inden du tænker "NEEEEEJ - Bilbo er sød og rar!!", så overvej disse fakta: Bilbo er en velstående hobbit der bor i et stort hus, nyder respekt overalt og har endda en række lejere/fæstebønder samt et par stykker tyende[3]. Og hvad gør Bilbo? Han stjæler en ring fra en hjemløs sindslidende der kun ejer et skide lændeklæde og omtalte ring! Og hvorfor? Bare for at vise at han er en tyv, medens den arme Sméagol sidder og græder ynkeligt[4].
Randi
Ja, hende fra "Jul på Vesterbro"[5]. Randi render rundt med evigt uvasket hår og forsøger at bilde sine kunder ind at hun skal have børnepenge til en unge allerede dagen efter at man betalte for en ladning klamydia. Får hun ikke sin vilje, flår hun husleje-pengene ud af hånden på folk og løber ned foran Mariakirken inden offeret sættes på gaden.
Burke & Hare
Disse to skotske undermålere startede karrieren med at være fattige, hvorefter de begyndte at sælge lig til lægevidenskaben. Da deres modbydelige forehavende begyndte at ebbe ud, løste de fandeme problemet ved at begynde at myrde folk, blot for at kunne sælge lig! En nogenlunde anstændig kriminel kunne have klaret sig med indbrud og landevejsrøveri, men ikke disse gutter.

Se ogsåredigér

Væmmelige noterredigér

  1. Er dog ikke et krav
  2. Dette er meget vigtigt!
  3. Bl.a. Farlil Gammegod
  4. Tyder på at Bilbo er sociopat.
  5. Junkie eller ej - hun er væmmelig!