FANDOM

Clint Eastwood

Den mandlige version af blondie[1].

Clint Eastwood

Ny forskning viser, at selv som snegl ville Clint Eastwood være noget nær den ultimative mand.

Clint Eastwood, bedre kendt som Blondie (eller bare Clint'en blandt venner) født 31. maj 1930, er det vilde vestens nutidige svar på en dansk vikinge konge, og anses for at være det ultimativt mest mandlige, moder natur nogensinde har skabt.

Clint Eastwood er ikke en fiktiv person (ligesom paven), men er alligevel omgivet af et mytisk slør, som i øvrigt har forhindret ham i at blive kassedame i Irma. Dette skyldes hovedsageligt, at de folk, der møder Clint Eastwood, sjældent overlever længe nok til at kunne fortælle andre folk om mødet. Så det eneste vi ved er nedenstående...

Historie redigér

I løbet af de sidste 50 år, er verdens mandlighed steget proportionelt med mængden af anderkendelse af Clint Eastwood; et eksempel på dette i nyhedsbilledet var, da Poul Thomsen i 1998 forklarede sejheden af forskellige dyr, ud fra hvor lang tid det ville tage Clint Eastwood at besejre dem. Selv samme udsendelse blev senere (1999) redigeret af kvindeorganisationen FETA[2] for at fjerne mange af scenerne, idet mandlighedskoncentrationen var så høj, at den gennemsnitlige seer blev blændet af hvad amerikanerne kalder for "Awesomeness Overload"[3].

Clinten i dagredigér

I dag er Clint Eastwood blevet gammel. Meget gammel. Hans syvløber er blevet lagt på hylden, så Clinten bruger primært sin tid på at lytte til blues og jazz. I hans fritid instruerer han spillefilm.

I 2012 udmærkede Clint Eastwood sig i, at tale lidt for positivt om republikanernes Mitt Romney i forbindelse med Barack Obama cementering af magten i Det Vilde Vesten.

Fodnoter med sporer redigér

  1. De synger omtrent ligeså godt begge to. Desværre strutter Clinten ikke ligeså meget..
  2. "Feminister Tager Affære".
  3. Også kendt som OA.