FANDOM

Ck

Buster her, blev fundet af Dyrenes Beskyttelse. Alle i verden er enige om, at det er Charlotte Kofoeds skyld - bortset fra Charlotte Kofoed selv - der med en bue i hånden siger, at hun fandt Buster i dén tilstand.

"Hun åd min kanariefugl med ris og tomatsovs."

~ Oscar Wilde om Charlotte Kofoed

Charlotte Kofoed er en nationalt berygtet kælling person der ved Retten i Randers[1] er blevet dømt for dyremishandling, som påviseligt er fundet sted i årene omkring 2006 og frem.

Virkeredigér

Da hun kun har 2000+ hits på Google i konteksten "Dyremishandling" kvalificerer Charlotte Kofoed sig ikke til den eftertragtede titel Googleguld, men dét skal da ikke afholde hende fra at forsøge! Angiveligt har hun sparket, tævet og sultet dyr af praktisk talt enhver art, men hendes mesterstykke var nok, at bortføre en andens kat, også skamfere dyret så meget, at den lovformelige ejer gladeligt betalte 600 kr for at få katten udleveret, blot for at hun stoppede sin ondskab.

Triviaredigér

Noterredigér

  1. Dem der er overrasket over at der er en ret i Randers, er nok ikke overrasket over, at artiklens hovedperson er fra dén by. Det er trods alt Jyllands svar på Vestegnen.
  2. Var det kun gået ud over Chihuahuaer, Franske Bulldogs og kamphunde, ville hun nok aldrig være blevet dømt.