FANDOM

Areu

Nydelig ser hun ud, siddende på sin høje stol, i en børnehave af et tv-studie.

Cathy Areu er en amerikansk, universitetsuddannet journalist, og erklæret feminist, der i april 2017, pludselig meldte sit kandidatur til Spademanns Leksikons internationale konkurrence, "Verdens Dummeste Menneske". Konkurrencen, der indtil dette punkt, suverænt havde været domineret af Zakir Naik, med Donald Trump tweetende nogle hundrede meter bag ham, var så godt som afgjort. Men så dukkede Areu op (det vides dog ikke, om hun gjorde det bare fordi at konkurrencen ikke har kønskvoter).

Areu's Kandidaturredigér

Areu2

Modsat alt muligt andet på nettet, er dette billede ikke foto-shoppet.

På tv-kanalen Fox News skulle Areu interviewes i anledning af, at et studie (blandt politisk korrekte) havde vist, at man ikke bør sige, at det er naturligt at amme børn. Årsagen skulle være, at man implicit siger, at det er kvinder - ikke mænd - der bør tage sig af afkommet, ihvertfald i starten. Tv-værten påpegede da, at mænd jo slet ikke er i stand til at amme. Areu svarede da, at kvinder kun har ammet i ca. 10 år (dvs. fra ca. 2007, red.), og at man før da brugte modermælkserstatning. Tv-værten spurgte da - logisk nok - om hvad man gjorde i f.eks. Middelalderen. Og hvad gjorde den snot-dumme gås? Hun sagde kraftedeme, at hun ikke kender opskriften, men véd, at de også brugte modermælkserstatning dengang.