FANDOM

Stine Bjerre Jørgensen og ham kæresten

Stine Bjerre Jørgensen og ham kæresten.

Casper U. Mortensen (udtales: Kasper UUH! Mortensen) er en dansk venstre-fløj, som langt om længe ser ud til at få spilletid på det danske landshold. For efter chokket om Lars Christiansens håndboldstop, og Anders Eggerts jævnlige besøg i forskelle fængsler[1], så er lille Casper UUH! pludselig kommet ind i varmen hos Ulrik Wilbek. Og det til sin egen store glæde.

Casper UUUH! var engang virkelig langhåret[2]! Dette resulterede i at alle overså Casper UUH!, endda selv på officielle holdfotos. Derfor barberede han alt håret af, og fik sig en lyshåret kæreste på TV 2 Sporten. Det resulterede i, at skal man omtale Casper UUH!, så alle i selskabet kan være med, bør man med fordel omtale Casper UUH! som: Stine Bjerre Jørgensens kæreste... Aaaarh...

Stine Bjerre Jørgensen må ikke interviewe sin kæreste[3], så istedet knalder de i smug i pausen. Senest blev de spottet til EM kampen mellem Danmark og Østrig, ligesom de også er blevet afsløret ved Danmarks Sports Galla 2013 samt Indsamling til AIDS-ramte børn i Zimbabwe.

Dumme kommentarerredigér

  1. På grund af diverse nationfornærmelser i forbindelse med interviews til TV 2.
  2. Dog på ingen måde ligesom Mikkel Hansen.
  3. Du ved... Ham Casper UUH! dér.